شجاعت‌ آقای شجاع در تناقض‌گویی

اگر ایشان به‌طور کل عملکرد دولت را نارسا و بد ارزیابی می‌کردند خب چنین اظهارنظری هم در همین راستا بود و اشکال چندانی نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلان امروز, آقای عبدالغفار شجاع به عنوان رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در رشت و مشاور فعلی رییس سازمان برنامه و بودجه با تابناک مصاحبه کرده و در این مصاحبه پس از کلی برجسته دانستن فعالیت سه ساله دولت می‌گوید: باید ببینیم که دولت تدبیر و امید از آغاز چه چیزی را تحویل گرفته است و تاکنون چه چیزی را تحویل داده و اضافه کرده‌اند اقدامات و عملکرد دولت تاکنون بی‌نظیر بوده است و از دست آورد‌های بحق دولت در زمینه اقتصادی، سیاست خارجی، فرهنگی و اجتماعی سخن گفته و آن را بی‌نظیر دانسته‌اند، اما یک تناقض در سخنان آقای شجاع معلوم نیست به چه انگیزه و دلیلی آشکار است و آن اینکه وقتی به ارزیابی کار در گیلان می‌رسند به راحتی می‌گویند: آمار و ارقامی را که توسط استانداری گیلان بیان می‌شود را مشاهده نمی‌کنم؛ پس این اشتغال‌ها که می‌گویند کجاست؟۱۶۴۰۵۳_۲۳۷

این بیان از فردی که نماینده مجلس بوده، سابقه مدیریتی در استان دارد، حالا هم به عنوان رییس ستاد انتخابات روحانی در گیلان و مشاور دکتر نوبخت صحبت می‌کند بسیار اعجاب‌آور است. زیرا آقای شجاع می‌دانند که آماری که استانداری می‌دهد آماری نیست که خودش از خودش بسازد. منبع و ماخذ آماری استانداری هم همان منبع و ماخذی است که آقای شجاع را به این اظهارنظر رسانده که عملکرد دولت روحانی را بی‌نظیر دانسته است این اظهارنظر و اظهار تردید در مورد صحت آمار ارایه شده استانداری بسیار غیرطبیعی می‌نماید،‌ نگارنده حقیقتا نمی‌داند سبب این اظهارنظر چیست، خوبست توضیح دهند و دلیل این تناقص‌گویی ایشان روشن شود. مثل این می‌ماند که ما هم در قبال اظهارنظر ایشان برای متعادل شدن شرایط اقتصادی، کاهش تورم، بهبود شرایط کسب و کار، بهبود سیاست خارجی و ایجاد اطمینان و امنیت در جامعه یک کلام بگوییم: «ما که این چیزها را نمی‌بینیم!!» اگر این اظهارنظر از سوی یک فرد خارج از سیستم و به عنوان یک منتقد بی‌انصاف مطرح شود، البته شنیدنی است اما این اظهارنظر از طرف آقای شجاع که مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه است و علی‌القاعده در مسیر چگونگی کسب و انتشار اخبار و آمار اشتغال و بیکاری قرار دارد بسیار بعید و غیرقابل باور است.

اگر ایشان به‌طور کل عملکرد دولت را نارسا و بد ارزیابی می‌کردند خب چنین اظهارنظری هم در همین راستا بود و اشکال چندانی نداشت.

در یک کلام اگر سخن شما مبتنی بر شاخص‌های علمی و واقعی برای عملکرد دولت روحانی است قطعا آمارهای استان هم آمارهای مبتنی بر همین شاخص‌ها و عملکرد و مبتنی بر آمار و ارقام رسمی است و منبع و منشا این آمار هم خود استانداری نیست. صد البته خود شما هم این را می‌دانید.

tel final1

Share