خیاط مشهور لباس روحانیت درگذشت/عرب‌پور لباس کدام سیاسیون را دوخت؟+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،خیاط مشهور لباس روحانیت که بسیاری از علمای قم و روحانیون سیاستمدار دوخت لباس خود را به وی می‌سپردند درگذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از ابنا ،خیاط مشهور لباس روحانیت که بسیاری از علمای قم و روحانیون سیاستمدار دوخت لباس خود را به وی می‌سپردند درگذشت.
ابوالفضل عرب پور (صفری) خیاط مشهور لباس روحانیت که بسیاری از علمای قم و روحانیان سیاستمدار دوخت لباس خود را به وی می‌سپردند، شب گذشته دار فانی را وداع گفت. او پس از تحمل دو هفته رنج بیماری به علت سابقه بیماری قلبی و کهولت سن شب گذشته در بیمارستان کامکار قم درگذشت.

ابوالفضل عرب‌پور که زمانی لباس‌های افسران شاهنشاه را می‌دوخته، خیاط‌ قدیمی لباس طلاب است که اولین لباس روحانیت آیت الله جوادی آملی و لباس امام خمینی(ره) و بسیاری از علما را دوخته است. لباس‌های دکتر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری هم حاصل هنر اوست.

آیت الله بروجردی، آیت الله گلپایگانی، امام موسی صدر، سید حسن نصرالله، آیت الله کوه کمره‌ای، آیت الله خوانساری و آیت الله سید احمد زنجانی مشتری این خیاط معروف بودند.

مغازه آقای عرب‌پور در پاساژ المهدی قم قرار داشت.

مراسم تشییع روز سه شنبه راس ساعت ۱۷ از مسجد امیرالمؤمنین واقع در خیابان دورشهر قم برگزار می‌شود و مراسم ختم آن مرحوم نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ذکر شده برگزار خواهد شد.

۱۶-۹-۶-۱۳۳۱۱۶۱۵ ۱۶-۹-۶-۱۳۳۱۳۶۱۶ ۱۶-۹-۶-۱۳۳۱۴۷۱۷

tel final1

Share