باز هم فضای سبز قربانی توسعه شده است؟

تخریب فضای سبز مقابل ساختمان شهرداری منطقه سه رشت و پاسخ جالب خانم شهردار به دیارمیرزا!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چند روزی می شود که شهرداری منطقه سه رشت اقدام به تخریب فضای سبز مقابل ساختمان اداری شهرداری این منطقه کرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چند روزی می شود که شهرداری منطقه سه رشت اقدام به تخریب فضای سبز مقابل ساختمان اداری شهرداری این منطقه کرده است.۳۳۵۰۶

این فضای سبز زیبا درست در ابتدای خیابان تختی و جنب رودخانه مجاور این خیابان قرار داشت که از مدتها پیش با مجسمه‎ای از «قرقاول» تزئین شده بود.

در همین ارتباط سمیه رستگار در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر دلیل تخریب فضای سبز روبروی ساختمان شهرداری منطقه سه رشت گفت: در حال ایجاد فضایی هستم که جایگزین این فضای سبز می شود.

رستگار در ادامه گفت: توضیحی در خصوص این فضا نمی دهم، چون یک سورپرایز برای شهروندان است.

درحالی که خبرنگار دیارمیرزا خواستار پاسخ شفاف تری در این رابطه شده بود, شهردار منطقه رشت بار دیگر حرف قبلی خود را تکرار کرد و گفت: این یک سوپرایز است و شهروندان تا پایان شهریور ماه باید صبر کنند تا دلیل تخریب فضای سبز مشخص شود!

گفتنی است در همین زمینه فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت نیز خواستار پاسخ قانع کننده شهردار منطقه سه بابت تخریب این فضا شده بود.با توجه به پاسخ فعلی سمیه رستگار باید منتظر ماند و دید که آیا از نظر عضو شورای شهر رشت این پاسخ خانم شهردار قانع کننده است؟!

photo_2016-08-25_19-47-08
tel final1

Share