مسئول برگزاری نمایشگاه خبرداد

برگزاری مسابقه سلفی با نمایشگاه گل و گیاه در منطقه آزاد انزلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاطفی از برگزاری مسابقه سلفی با نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و گفت: نفرات اول تا چهارم جوایز نفیسی دریافت می کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه جامع ویلا،گل وگیاه با حضور حجت الاسلام زم معاون فرهنگی شورایعالی مناطق آزاد کشور در مرکز نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.photo_2016-09-01_09-28-36

مهدی عاطفی مسئول برگزاری نمایشگاه جامع ویلا, گل و گیاه در منطقه آزاد انزلی گفت: در این نمایشگاه ۲۶ شرکت داخلی از ۷ استان تهران، کرج ، مازنداران، سمنان، گیلان, گلستان و اصفهان شرکت دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه در حوزه سازه های سنگین و سبک ، طراحی داخلی ویلا، صنایع چوبی و کف پوش و انواع گل و گیاه تولید کنندگان محصولات خود را ارائه کرده اند.

عاطفی در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: یکی از اهداف ما این بوده که محصولات بدون واسطه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقه سلفی با نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و گفت: نفرات اول تا چهارم جوایز نفیسی دریافت می کنند.

سیاوش امینی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: برای اولین بار در کشور نمایشگاه تخصصی ملزومات ویلا و ویلا سازی در مرکز همایشات منطقه آزاد انزلی برگزار می شود که شامل ادوات ویلا سازی می باشد.photo_2016-09-01_09-28-27

وی افزود: با توجه به حضور شرکت کنندگان موضوع نوآوری و استفاده فناوری در این عرصه مدنظر ما بوده است.

امینی تصریح کرد: انبوه سازان و ویلاسازان می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه از سازه هایی که حاصل نبوغ و ساخت مخترعین داخل کشور است بازدید کنند و از تخصص پرورش فضای سبز نیز بهره مند شوند.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاه تا ۱۲ شهریور ماه خبر داد.

tel final1

Share