سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خبرداد:

اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران در تالش برگزار می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحمت خواه گفت: بدلیل شرایط مساعد آب و هوا در استان گیلان و نزدیکی آن به آب و هوای محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان که در بانکک تایلند برگزار می شود، پنجمین دوره اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران از تاریخ ۲۵ شهریور لغایت ۴ مهر ماه در شهرستان تالش برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت رحمت خواه سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان با بیان اینکه انجمن های ورزشی این استان در راستای حمایت از بانوان توجه خاصی در گسترس ورزش آنها دارند گفت: برنامه های متعددی در خصوص ورزش بانوان در آینده برگزار می نماییم.hojatkha

وی اظهار کرد: بدلیل شرایط مساعد آب و هوا در استان گیلان و نزدیکی آن به آب و هوای محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان که در بانکوک تایلند برگزار می شود، پنجمین دوره اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران از تاریخ ۲۵ شهریور لغایت ۴ مهر ماه در شهرستان تالش برگزار می شود.

رحمت خواه ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جناب آقای شکری در برگزاری این اردو زحمات زیادی را کشیدند و همکاری خوبی با ما داشتند.

وی در ادامه از فتح الهی، فرمانداره تالش و همچنین شهردار و رئیس تربیت بدنی تالش کمال تشکر و قدردانی را کرد و تصریح کرد: این عزیزان در برگزاری اردو مذکور کمک شایان توجهی به ما نمودند.

سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان با بیان اینکه ۱۶ انجمن شامل جت اسکی، اسکی روی آب، ورزش های الکترونیک، بیسبال و سافتبال، دراگون بوت، جهت یابی، فلوربال، طناب کشی، راگبی، کریکت، فوتبال رومیز، فوتوالی،دارت، موج سواری و ورزش های هوایی زیر نظر ما قرار دارند، گفت: سعی کردیم برای پیشیرد اهداف خود، تعامل خوبی را بین کمیته ها و اعضای آنها ایجاد کنیم.

گفتنی است سعیده خمبری، زهرا شوشتری، محدثه تقی زاده، معصومه بهزادی، ریحانه راهزای، اعظم دادگر اعضای تیم سپک تاکرای بانوان ایران هستند و سارا شاه سواری از گیلان به عنوان مدیر تیم ملی، محبوبه تجدد از گیلان به عنوان مربی و بهناز احمدیان از خراسان رضوی به عنوان مربی می باشند.

شایان ذکر است ۲۴ مهر ماه تیم ملی سپک تاکرا بانوان به بانکوک اعزام می شود.

tel final1

Share