35 سال آوارگی سرانجام خیانت یک گروهک؛

اخراج کامل منافقین از عراق و جزئیاتی از کمپ «مژگان» و «تیرانای» آلبانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،گفته می شود، منافقین مقری به نام مقر”مژگان” در کنار مقر “تیرانا” تشکیل داده‌اند، که قرار است سران این گروهک با تدابیر شدید امنیتی در آن مستقر شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تابناک ،واژه «منافق» و «نفاق» در قرآن مجید و روایات مکرر به کار رفته و حتی در قرآن مجید سوره ای به نام «منافقون» آمده است. در این آیه به برخی از اعمال و ویژگی های منافقین اشاره شده است. صفت نفاق در ادبیات اسلامی بسیار منفی و زشت شمرده شده به گونه ای که منافق بدتر از کافر و مشرک خوانده شده است.(نساء/۱۴۵). همین امر باعث شده است که در طول تاریخ از این واژه بسیار استفاده شود و افراد و گروه هایی که به نظام و حکومت کشور خود خیانت می کنند، با این صفت معرفی شوند.

 imagesسازمان مجاهدین خلق (منافقین) از سال ۱۳۴۴ پایه گذاری شد و پس از انقلاب اسلامی و با عزل “ابوالحسن بنی صدر” دست به اقداممسلحانهعلیه هموطنان خود و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران زد. حاصل بیش از ۳۵ سال خیانت منافقین به مردم این مرز و بوم، ترور حدود ۱۷ هزار نفر از مردم عادی و مسئولان ایران زمین است؛ اقدامی که وطن فروشان فرقه رجوی آن را بر مبنای خیالات خام خود برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت داده اند.

حکایت یک خیانت

در۳۰خرداد۱۳۶۰سازمان منافقین به صورت رسمی مقابله آن سازمان با انقلاب اسلامی و مردم ایران را آغاز می کند. تقابل و خیانتی در حق وطن که تا امروز هم ادامه دارد و منافقین از فرق سر تا نوک پا در خدمت گذاری اربابان غربی و منطقه ای خود انجام وظیفه می کنند. البته این اقدام آن ها نه تنها باعث تحقق رویاهای خام این سازمان نفاق نشده، بلکه باعث منفور شدن خائنان به وطن و البته آوارگی این گروهک طی ۳۵ سال اخیر شده است.

منافقین در سپتامبر۱۹۸۰(شهریور ماه ۱۳۶۰) با انتقال اعضای خود به عراق، شروع به مبارزه مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران با همکاری ارتش بعث عراق کرد.۶ سال بعد، دولت فرانسه این گروهک را به خروج از پاریس مجبور کرد و از آن پس مرکز استقرار آن ها شهر بغداد پایتخت عراق شد. آنها پس از آن به تأسیس کمپی در شمال بغداد، در استان دیاله اقدام کردند و آن را “اشرف” نامیدند. کمپ اشرف سال ها مرکز اصلی اقامت فرقه رجوی بود.

آغاز اقدامات ضد اخلاقی

پس از انتقال اعضای منافقین به عراق، زوج‌ها ملزم به جدایی از یکدیگر شدند و سازمان منافقین فرزندان آن ها را به اروپا منتقل کرد.بسیاری از آنان دیگر فرزندانشان را ندیدند. یک بازدید کنندهٔ اروپایی از قرارگاه اشرف می‌گوید:”حدود دو دهه پیش، خانواده‌هایی که در این اردوگاه زندگی می‌کردند منحل شدند؛ زوج‌های متأهل به اجبار از هم طلاق گرفتند و بچه‌های آنان به خارج فرستاده شدند و بسیاری از آنان در حال حاضر با هواداران گروه در کشورهای غربی زندگی می‌کنند که سرگرم پرورش این کودکان براساس عقاید مجاهدین خلق هستند که یک ناظر بی‌طرف از آن به عنوان نوعی فرقه یاد کرده‌است.”

اوج خباثت و نیت شوم فرقه رجوی برای توجیه شدن هدف توسط وسیله جایی است که سازمان منافقین علاوه بر خیانت به سرزمین و هموطنان خود، طی یک همکاری منزجر کننده با “صدام” دیکتاتور معدوم بعثی، به سرکوب و قتل‌عام کردها و شیعیان عراق می پردازد.برخی گروه های عراقی معتقدند که در جریان انتفاضه شعبانیه سال ۱۹۹۱، منافقین در کشتار ملت عراق در استان‌های دیالی، طوزخرماتو، کربلا، بغداد و دیگر شهرها دست داشتند.

پاکسازی عراق از وجود منافقین

البته این اقدامات منافقین هیچگاه باعث نشد آنها بتوانند خیالات شوم خود را محقق کنند حتی با وجود خیانت در حق وطن؛ چراکه در نهایت عراق تصمیم به اخراج منافقین از این کشور گرفت و در نهایت اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) مجبور شدند اردوگاه‌های اشرف و لیبرتی را به مقصد کشور آلبانی ترک کنند. روز گذشته با خروج۲۸۰عضو باقی‌مانده این گروهک، عراق به طور کامل از لوث وجود اعضای فرقه رجوی پاکسازی شد و پرونده حضور منافقین هم در عراق بسته شد.

پیش‌تر حسن دانایی‌فر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز گفته بود که آخرین اعضای گروهک منافقین تا پایان تابستان از عراق خارج می‌شوند.وی تاکید کرده بود که «دولت عراق علیرغم میل باطنی خود و به دلیل فشارهای آمریکا و برخی متحدانش اخراج اعضای منافقین را به تاخیر انداخته بود.

فشار آمریکایی ها برای تاخیر در خروج منافقین از عراق

این در حالی است که قرار بود خروج منافقین از عراق چند ماهی بیشتر زمان نبرد؛ اما بنا بر آنچه دانایی فر دربراه فشار آمریکایی ها و متحدانشان درباره این موضوع اعلام کرده، پس از حدود ۴ سال تمامی اعضای منافقین از عراق اخراج شدند.

وزارت خارجه آمریکا هم ضمن تایید خبر خروج اعضای مجاهدین خلق(منافقین) گفته است که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با دو هواپیما، اعضای منافقین را به آلبانی منتقل کرد.بنا به گفته وزارت خارجه آمریکا، سازمان ملل بیشتر از۳هزار نفر از اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) را با موفقیت از عراق منتقل کرده‌اند.

سازمان مجاهدین(منافقین) تا چند سال پیش از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا به عنوان سازمانی تروریستی در لیست سیاه قرار داشت، اما ابتدا اتحادیه اروپا و سپس وزارت خارجه آمریکا این گروهک تروریستی را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کردند؛ موضوعی که با واکنش تند کشورمان روبه‌رو شد، چراکه منافقین از سال ۱۳۶۰ تاکنون با اقدامات تروریستی خود از جمله بسیاری از بمبگذاری‌ها و ترورها، باعث شهادت چندین هزار نفر از مردم بیگناه جمهوری اسلامی ایران شده اند.

دم خروس بار دیگر بیرون زد

در پی اعلام خبر انتقال آخرین گروه از اعضای منافقین به آلبانی، جان مک کین سناتور آمریکایی و همچنین اد رویس رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به این خبر واکنش نشان دادند.

جان مک کین سناتور جمهوریخواه از ایالت آریزونا در بیانیه ای که عصر جمعه۱۹شهریور صادر کرد، تعهد آمریکا برای حفاظت از اعضای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) را یادآور شد.

همچنین «اد رویس» رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد “از اینکه سرانجام همه افراد مقیم کمپ لیبرتی به آلبانی و دیگر کشورها منتقل شده اند، خوشحال است.”

این نماینده مجلس نمایندگان آمریکا هم از دولت آلبانی برای پذیرش باقیمانده اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) تشکر کرد.

آمریکایی ها همچنان به منافقین امید دارند!

بی تردید مواضع این سناتورهای رده بالای مجلس نمایندگان آمریکا در حمایت از منافقین که امروز به روند نابودی و اضمحلال آن ها بیش از پیش نمایان شده و آوارگی آن ها در کشورهای مختلف هم بیانگر این است، نشان می دهد که آمریکایی ها پشتیان جنایات این گروهک تروریستی هستند و البته با وجود ناکامی این گروهک، همچنان به آنها برای خیانت به سرزمین خود دلبسته اند.

گمانه زنی‌ها حاکی از این است که سرکردگان این فرقه تروریستی با انتقال کامل منافقین به آلبانی، به عناصر خود ملحق شده و تحرکات اخیر منافقین در تشکیل یک مقر در کنار مقر تیرانا (مقر مرکز اعضا در آلبانی) به این مسئله صحه می گذارد.

جزئیاتی از مقر جدید منافقین در آلبانی

گفته می شود، منافقین مقری به نام مقر”مژگان” در کنار مقر “تیرانا” تشکیل داده‌اند، که قرار است سران این گروهک با تدابیر شدید امنیتی در آن مستقر شوند.

کارشناسان هشدار داده اند کهورود سازمانی و ساختاری منافقین به یک کشور اروپایی می تواند در آینده نه‌چندان دور زمینه ساز اقدامات جدی تروریستی در این کشورها شود؛ زیرا به جرئت می توان اذعان کرد، پیامدهای حمایت از منافقین می تواند همان حوادثی را برای اروپایی ها رقم بزند که در حمایت از جریان های تکفیری و تقویت آنها بر سرشان آمد.

سرگردانی و آوارگی منافقین در ۳۵ سال گذشته نشان می دهد که این سرنوشت محتوم افرادی است که به مردم و زادگاه مادری شان خیانت می کنند. یقینا کشورهای اروپایی هم در نهایت از پذیرفتن منافقین پشیمان خواهند شد؛ چراکه این افراد حتی به مردم سرزمین شان و زادگاه مادری شان وفادار نبوده و خیانت کرده اند. منافقین که کارنامه آنها را سراسر لکه سیاه ترور و خیانت پوشانده است، می توانند تهدید بالقوه ای برای شکل گیری دور جدیدی از اقدامات تروریستی در آینده ای نزدیک در کشورهای اروپایی باشند.

tel final1

Share