در چهارمین جلسه صندوق استان گیلان در سال 95 مطرح شد:

احکام سرپرست و معاون جدید صندوق کارآفرینی امید گیلان صادر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نوراله زاده خواستار تلاش مدیران و کارکنان جهت حفظ دستاوردهای صندوق و نگاه مثبت مردم شد و گفت: برندسازی یک نکته است ولی حفظ یک برند نکته مهمتری است که باید سعی کنیم در نزد سایر دستگاهها این برند را حفظ و آنرا ارتقا بخشیم تا جایی که همکاران افتخار کنند که در چنین سازمانی کار می کنند و سایرین نیز آرزوی کار در این صندوق را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاچهارمین جلسه هم اندیشی روسای شهرستان ها و کارشناسان ستاد در سال ۹۵ روز  شنبه ۶ شهریور رأس ساعت ۱۷ بعد از ظهر، با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، محققی معاون مدیریت امور استانها و شعب، سرپرست صندوق استان، روسای شهرستانها و کارشناسان ستادی با حضور افتخاری، پتکی مشاور سابق مدیرعامل، در ساختمان مرکزی صندوق این استان برگزار شد.IMG_5348

در ابتدای این جلسه، معاون مدیریت امور استانها و شعب ضمن تبریک هفته دولت، از مشاور سابق مدیرعامل بابت زحماتشان در طول خدمت برای صندوق استان تقدیر و تشکر نمودند و همچنین برای سرپرست جدید صندوق استان آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

در ادامه مشاور سابق مدیرعامل ضمن ابراز خشنودی از حضور مجدد در بین کارکنان استان گفت: بهترین دوران کاریشان در صندوق کارآفرینی امید بوده و همه کارکنان صندوق باید سعی نمایند تا در کنار هم به رشد و اعتلای صندوق کمک نمایند.

وی به جایگاه ویژه صندوق بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره نمود و افزود: اگر تا کنون کاری انجام شده بر اساس سیاستهای مدیرعامل صندوق بوده و اثرات زحماتی که مدیرعامل و کارکنان صندوق می کشند به مردم بازخواهد گشت.

وی با توجه به ویژگی های منحصربه فرد گیلان، توانایی جذب اعتبار در این استان را بسیار زیاد دانست و در پایان از زحمات آقای شیخ الاسلامی و همه همکاران استان تقدیر و تشکر نمود و برایشان آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

در ادامه سرپرست صندوق استان ضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل، مشاور سابق مدیرعامل، معاون مدیریت امور استانها و شعب گفت: تجربیات مشاور سابق مدیرعامل در استان یک کارگاه آموزشی بود و از این به بعد سعی میکنیم تا با تلاش بیشتر، کاستی های موجود را پوشش دهیم.

در ادامه لوح تقدیری به پاس زحمات پتکی مشاور سابق مدیرعامل توسط معاون امور استانها و شعب قرائت گردید و سپس توسط مدیرعامل صندوق به وی اهدا گردید.

در ادامه ساغری رئیس صندوق رودبار، به تفاهم نامه گیاهان دارویی، کارگاه فرآوری عرقیات گیاهی، طرح روستای حلیمه جان و روستای بدون بیکار اسطلخ جان اشاره نمود و تسریع در اجرایی شدن طرح روستای اسطلخ جان را از مدیرعامل درخواست نمود.

سپس موسوی رئیس صندوق رودسر ، ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل به جهت بهبود وضعیت رفاهی پرسنل، به بحث پرورش ماهی سردآبی در فضای کوچک گالوانیزه ، بیمه تکمیلی و رفاهیات پرسنل و … اشاره نمود.

در ادامه مدیرعامل صندوق ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت و پرسنل استان و عرض تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این مناسبتها یادآور آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران است و فرصت خوبی است که ما تلاش بیشتری کنیم و خدمات صادقانه برای مردم عزیز داشته باشیم و ابراز امیدواری کرد که این ایام کوشش نماییم به رسالت صندوق که همانا داشتن منابع انسانی کارآمد است برسیم.

وی به سفرهای اخیر به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت افتتاح طرحهای صندوق در استانهای کهکیلویه و بویراحمد، البرز و… اشاره نمود و افزود: دکتر ربیعی از اقدامات خوب صندوق ابراز خوشحالی نمودند و نگاهشان نسبت به صندوق بسیار مثبت می باشد.

نوراله زاده بیان داشت: منابع صندوق نسبت به بانکها بسیار اندک می باشد ولی اثرگذاری آن در جامعه بسیار زیاد می باشد.

وی خواستار تلاش مدیران و کارکنان جهت حفظ دستاوردهای صندوق و نگاه مثبت مردم شد و گفت: برندسازی یک نکته است ولی حفظ یک برند نکته مهمتری است که باید سعی کنیم در نزد سایر دستگاه‌ها این برند را حفظ و آن‌ را ارتقا بخشیم تا جایی که همکاران افتخار کنند که در چنین سازمانی کار می کنند و سایرین نیز آرزوی کار در این صندوق را داشته باشند.

نوراله زاده در بخش دیگری از صحبتهایشان گفتند در طول سه سال گذشته دولت تلاش کرده ، ثبات اقتصادی در بازار ایجاد کند و این اقدام بسیار مهمی بوده که مثل گذشته شاهد نوسان شدید در بازار نیستیم.

وی یکی از مسائلی که در سال های گذشته انجام شده را هدفمندسازی یارانه ها دانست که به بخش تولید تعلق نمی گرفت و در حال حاضر وضعیت اقتصاد وضعیت با ثباتی است و مسیرهای اقتصادی باز شده است و بستگی دارد که ما چقدر توانمند باشیم تا بتوانیم از این فرصتها حداکثر بهره را ببریم و چقدر را سهم تولید کنیم.

در ادامه موارد ذیل مورد تأکید مدیرعامل صندوق قرار گرفت:

– روسای شهرستانها سعی نمایند ماهیانه کارهایی که انجام می دهند را در طول ماه به صورت افتتاح چند طرح و پروژه با حضور مدیران استان ، فرماندار ، ائمه جمعه و سایر مسئولین به اطلاع مردم برسانند.

-روستای نمونه گردشگری دهنه سر شیجان بخش خمام شهرستان رشت یکی از کارهای خیلی خوب بوده و تمام جانمایی اجرای این پروژه در طرح اجرایی آن پیش بینی شده و علاوه بر اعتبار تخصیص داده شده به این طرح، اعتبار جداگانه ای نیز به آن اختصاص داده خواهد شد.

در پایان این جلسه متن حکم شیخ الاسلامی سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان گیلان توسط معاون مدیریت امور استانها و شعب قرائت گردید و احکام سرپرست و معاون جدید صندوق استان توسط مدیرعامل صندوق به ایشان اهدا گردید.

tel final1

Share