گفت و گو با دختر ایرانی که در المپیک ریو والنتیر است+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مونا یگانگی یکی از ایرانی هایی است که در المپیک حضور دارد،نه به عنوان ورزشکار بلکه به عنوان والنتیری که در برزیل فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، مونا یگانگی یکی از ایرانی هایی است که در المپیک حضور دارد،نه به عنوان ورزشکار بلکه به عنوان والنتیری که در برزیل فعالیت می کند. یگانگی پدر و مادرش ایرانی هستند اما در کانادا زنگی می کنند.او از علایقش و از اینکه چطور شد که حضور در المپیک را تجربه کرده است حرف زد.۱۶-۸-۱۸-۷۴۳۵۱photo_2016-08-18_07-48-42

چطور شد که حضور در المپیک را تجربه کردید؟

علاقه داشتم.من پدر و مادرم ایرانی هستند اما در کانادا زندگی می کنیم.مثل همه والنتیرها ثبت نام کردیم و آمدیم برزیل.

ازبچگی خارج از ایران زندگی می کنید؟

من درایران به دنیا آمدم،فارسی را خوب حرف می زنم و آخرین بار یک سال و نیم پیش به ایران سفر کردم.ایران را دوست دارم.ضمن اینکه این چندمین المپیکی است که تجربه می کنم.من تجربه حضور درالمپیک لندن را هم دارم.

دوست نداشتید خودتان به عنوان ورزشکاری از ایران در ریو حضور داشتید؟

اتفاق ورزش می کردم.شنا کردن را از ایران شروع کردم و زمانی هم عضو تیم ملی بانوان کانادا بودم.همین طور تنیس.پدر و مادرم علاقه زیادی داشتند که من ورزش کردن را ادامه بدهم.اما نشد و حالا به عنوان یک والنتیر ایرانی حضور در المپیک را تجربه می کنم.بیشتر رفتم سراغ درس.در حال حاضر روانشناسی کودکان می خوانم.

نظر شما درباره کاروان ایران و ایرانی هایی که اینجا حضور دارند چیست؟

همه ایرانی ها آدم های خونگرمی هستند.من خیلی دوست دارم و خیلی خوشحال هستم که اینجا و کنار ایرانی ها هستم.

عملکرد کدام یک از رشته های ورزشی بیشتر برای شما جذاب بوده است.

همه تیم های ایرانی را دوست دارم.یک جورهایی وقتی که بازی دارند استرس من را می گیرد.تا اینجای کار هم فکر می کنم عملکرد بچه ها خوب بوده و امیدوارم در پایان المپیک اتفاق های بهتری بیفتد.تیم های ایرانی خوب هستند و خوب هم بازی می کنند.اما گاهی اوقات نمی شود.با این حال المپیک زیباست و زیباتر وقتی است که تیم های ایرانی هم حضور دارند.

حرفی مانده که بخواهید بزنید؟

نه،فقط اینکه خوشحالم که حضور در المپیک را تجربه می کنم.

tel final1

 

Share