با حضور مسئولان

نمایشگاه پوشاک و چرم منطقه آزاد انزلی افتتاح شد/برپایی انواع نمایشگاه های تخصصی و عمومی در مرکز نمایشگاهی منطقه+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه پوشاک, کیف, چرم و تولیدات مشابه در مرکز نمایشگاهی منطقه آزاد انزلی افتتاح شد و تا جمعه ادامه پیدا می‌کند و بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۴ تا ۱۰ شب در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وحید طالب پور،معاون اقتصادی و سرمایه‎گذاری منطقه آزاد انزلی در مراسم افتتاح نمایشگاه پوشاک این منطقه با بیان اینکه سایت نمایشگاه منطقه آزاد انزلی حدود ۶هزار متر مربع است و در دو سالن مجزا پیش بینی شده اظهار کرد: برگزاری مجموعه ای از نمایشگاه ها برای امسال برنامه ریزی شده که اولین برنامه نمایشگاه پوشاک, کیف, چرم و تولیدات مشابه آن است و برگزاری سایر نمایشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.photo_2016-08-03_00-13-10

طالب پور افزود: از روز یکشنبه این هفته برپایی این نمایشگاه آغاز شده و تا جمعه ادامه پیدا می‌کند و بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۴ تا ۱۰ شب در نمایشگاه حضور پیدا کنندو خرید هم انجام دهند.

وی افزود: تولیدکنندگان مختلفی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

برپایی انواع نمایشگاه های تخصصی و عمومی در مرکز نمایشگاهی منطقه

سیاوش امینی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی در طی چند سال اخیر در کنار فعالیت هایی که برای رشد صنعتی و ایجاد اشتغال دائم و کارهای پایدار دیگری که در حوزه ساخت اسکله انجام دادند نگرش جناب مسرور رئیس سازمان بر این بوده که به بحث نبود یک مرکز نمایشگاهی مدرن و مجهز در استان توجه ویژه ای گردد.

photo_2016-08-03_00-13-05وی افزود: در همین راستا بوده که ایشان تصمیم گرفتند یک مرکز نمایشگاهی مجهز که بتواند نیازهای استان را برآورده کند و یک پایلوت برای مراسم های ملی شود احداث نمایند.

امینی گفت: خوشبختانه با تلاش های مدیرعامل سازمان این سایت نمایشگاهی که دارای دو سالن و هر سالن بیش از دو هزار و پانصد متر مربع وسعت احداث شد.

وی افزود:  در طی همین چند مدت شاهد برگزاری نشست هایی ملی در اینجا بودیم مثل نشست ستارگان شطرنج که در اینجا برگزار شد.

امینی تصریح کرد: برای رفاه حال همشهریان نمایشگاه عمومی هم در کنار سایر نمایشگاه ها برپا می شود و اولین نمایشگاهی برگزار شده مربوط به کیف , کفش و پوشاک است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۶۰ غرفه از استان های گیلان, قزوین. آذربایجان شرقی و تهران وجود دارد و در سال ۹۵ برگزاری بیش از ۲۶ نمایشگاه را پیش بینی کرده ایم و بیشتر هدف ما برگزاری نمایشگاه های تخصصی است تا توانمندی های استان و منطقه آزاد انزلی را معرفی کند.

امینی گفت: نمایشگاه تخصصی و معرفی برندهاست و همان شرایطی که در بیرون وجود دارد در اینجا هم رعایت خواهد شد و از طرفی چون در منطقه آزاد هستیم و مردم از تنوع کالایی در سایت های تجاری رو به رو هستند در بحث قیمت مردم را مختار کردیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این سایت تازه فعال شده تلاش می کنیم که با هماهنگی ویژه با اتوبوسرانی انزلی سرویس رایگان برقرار شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی تصریح کرد: در تقویم نمایشگاهی برپایی مایشگاه های داخلی و خارجی تعریف شده تا معرف پتانسیل صنعتی و تجاری استان باشد.

امینی گفت: امسال حداقل یک نمایشگاه خارجی محصولات صنعتی ایران و روسیه بر پا خواهد شد و تلاش داریم تا علاقه مندان در خارج از کشور را برای بازدید به منطقه آزاد انزلی بکشانیم.

tel final1

Share