نصب بیش از ۲۳ هزار انشعاب گاز در سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: برنامه گازرسانی به روستاهای استان طبق برنامه ریزی های بعمل آمده پیش رفته است و در پایان ابراز امیدواری کرد تا هفته دولت بیش از ۶ هزار انشعاب دیگر در استان نصب گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی گاز گیلان ،جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نصب بیش از ۵ هزار و پانصد انشعاب در تیرماه سال جاری خبرداد.zahiri_2016-01-08_12-49-28

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲.۳ برابر رشد داشته که نشان دهنده عزم راسخ شرکت گاز استان برای گازرسانی به تمام نقاط استان است.

وی در ادامه بیان کرد: با نصب این تعداد انشعاب در سال جاری ، مجموع تعداد انشعابات نصب شده در استان به بیش از ۵۲۰ هزار انشعاب و در سال جاری مجموعا به ۲۳ هزار انشعاب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: برنامه گازرسانی به روستاهای استان طبق برنامه ریزی های بعمل آمده پیش رفته است و در پایان ابراز امیدواری کرد تا هفته دولت بیش از ۶ هزار انشعاب دیگر در استان نصب گردد.

tel final1

Share