هفته دولت و وقت اضافه مدیران + عکس حواشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : خاصیت زمان‌شناسی اینست که آدمی از توانایی‌های خودش غافل نمی‌شود و زمان را سرمایه الهی می‌داند و لذا بهره‌مندی از آن را آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : بحث زمان و زمان‌شناسی از موضوعات بسیار مهمی است که خدای سبحان، به زمان و زمانه، سوگند یاد می‌کند و حضرات معصومین (ع) آن را از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند و می‌فرمایند: اقلِ خاصیت زمانشناسی اینست که آدمی از توانایی‌های خودش غافل نمی‌شود و زمان را سرمایه الهی می‌داند، و لذا بهره‌مندی از آن را آغاز می‌کند.

هدف از ایجاد این مطلب فقط یادآوری به خدمتگذارانی است که در حال خدمت کردن به مردم هستند و امیدواریم که خداوند را در دید خود ببیند و انتظاری از کسی نداشته باشند

شنبه ۱۶-۰۶-۱۳۹۲ روزی بود که استاندار گیلان مهندس کیهان هاشم نیا برای افتتاح و بهره برداری از اولین طرح بین المللی سلامت در شمال کشور ویژه بانوان در ساحل چمخاله ،  به لنگرود تشریف آوردند.

ساعت افتتاح این مراسم توسط فرمانداری به مدیران ادارات و اصحاب رسانه و مطبوعات در ساعت ۱۰ صبح اعلام شد در صورتی که جناب استاندار در حوالی ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه وارد مکان افتتاح شدند.

در اینجا بیش از ۲ ساعت مدیران ادارات شهرستان لنگرود و فرمانداران لاهیجان ، آستانه اشرفیه و رشت و چند نفر از نمایندگان شهرستان های دیگر که حضور داشتند منتظر جناب استاندار بودند.

در این بین خلع بزرگی چون عدم مدیریت زمان دیده می شود و چند سوال پیش می اید که چرا بیش از ۲ ساعت افرادی که باید در محل کار خود به خدمت رسانی به مردم مشغول باشند در همان زمان منتظر بودند که جناب ….

بیشترین انتظاری که از مدیران عالی رتبه استان و شهرستان می رود دقت در زمان است که خدای نکرده حقی ضایع نشود.

ای کاش این زمان تلف شده به خوبی مدیریت می شد ، اگر زمان حرکت استاندار به لنگرود دقیق و مشخص بود شایسته بود زمان نزدیک تری را قبل از ورود جناب استاندار اعلام می کردند و  اگر زمان تعیین شده هماهنگ بود بهتر بود که جناب استاندار این زمان را به وقت دیگری اختصاص نمی دادند.

در این بین در هفته دولت هم شاهد حاشیه ها و مواردی بودیم که در زیر اعلام می کنیم باشد که این هماهنگی ها در سالهای بعد بیشتر و بهتر باشد.

در هفته دولت شاهد موارد زیر بودیم که به صورت مختصر اعلام می کنیم :

۱ – دیر کرد های یک ساعته و بیشتر در افتتاح پروژه ها که شاید نزدیک بودن زمان پروزه ها باعث آن بود و بهتر بود فاصله و زمان ها از اول دقت می شد.

۲ – عدم هماهنگی در نصب پرده و طراحی جایگاه که در برخی موارد مشاهده شد که قبل از ورود مسئولین ، عوامل اجرایی در حال فعالیت برای این کار ها بودند.

۳ – عدم رغایت سخنرانان در مورد پروژه مورد نظر و پرش به فرعیات

۴ – تعدد سخنانان در مراسمات و عدم رعایت وقت حضار

البته در این بین چیزی که بیشتر نمود می کرد عدم حضور مردم در پروژه ها بود و اکثرا افرادی که در مراسم ها حضور داشتند مدیران و کارمندان دولتی بودند.

امیدواریم با همتی که مسئولین شهرستان لنگرود دارند با درایت خود مقوله وقت شناسی را بیشتر در نظر بگیرند .

تصاویر زیر در حاشیه افتتاح طرح بین المللی سلامت در شمال کشور ویژه بانوان در ساحل چمخاله در سالن هتل ستاره دریا می باشد.

/لنگر نیوز

ا

Share