در جلسه ای مشترک تصمیم گیری شد

ظرف دو هفته آینده پیمانکار ساختمان فرسوده بانک ملی انزلی باید معرفی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مقرر شد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ۳ پیمانکار دارای صلاحیت فنی و مورد تائید را جهت بازسازی ساختمان بانک ملی واقع در میدان امام را ظرف دو هفته به مدیریت بانک ملی استان معرفی و یک پیمانکار انتخاب و نسبت به عقد قرارداد اقدام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه رسیدگی به وضعیت ساختمان فرسوده بانک ملی واقع در میدان اصلی بندرانزلی که سالهاست نیاز به بازسازی دارد با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار شد.photo_2016-07-23_16-42-17 (1)

این جلسه باحضور آقای مهندس خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، بدیعی فر ریاست شورای اسلامی شهر،شهردار و معاونین شهرداری، علی یزدان دوست مدیر عامل بانک ملی استان گیلان به همراه معاون وکارشناسان بانک ملی، رضا علی زاده مدیرعامل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان ،ابوالفضل چگینی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بندرانزلی، نادرخوارزمی معاون عمرانی فرماندار، مرتضی سلیمانی کارشناس دفتر امور شهری استانداری و اصحاب رسانه تشکیل شد.

در ابتدای جلسه رضا پورشعبان شهردار بندرانزلی در مورد ضرورت بازسازی ساختمان قدیمی بانک ملی و پیگیریها و نامه نگاریهای فراوان شهرداری در این خصوص توضیحاتی ارائه نمود و از ریاست سازمان میراث فرهنگی استان خواست با توجه به وضعیت خاص این ساختمان از نظر فرسودگی و مرکزیت شهر سریعا در مورد بازسازی آن تصمیم گیری و اجرا نمایند.

حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس نیز با اشاره به تغییرات مدیریتی سازمان میراث فرهنگی که باعث ایجاد تاخیر در اجرای این پروژه شده است گفت : این ساختمان چهره زشتی به میدان اصلی شهر داده و سخت گیری های سازمان میراث فرهنگی تاکنون مشکل ساز شده و امروز باید تصمیم نهایی در این مورد گرفته و اجرایی شود.

 علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان با اشاره نگاه مثبت مدیریت جدید سازمان به این موضوع گفت : هم اکنون شرح عملیات بازسازی این بانک آماده است و اگر مدیریت بانک ملی از نظر مالی ما را پشتیبانی کنند از هفته آینده کار بازسازی جداره بیرونی بصورت فازبه فاز آغاز می شود.

مدیر عامل بانک ملی نیز با اشاره به اینکه بانک ملی شعبه بندرانزلی و رشت جزء اولین شعبه های بانک ملی در ایران بوده اند گفت: نگاه ما به احیاء بانک ملی بندرانزلی نگاه سازمانی و مثبت است و مدیریت بانک ملی آمادگی هر کاری برای ایجاد جلوه بصری مناسب برای این بانک را دارد.

سپس ریاست شورای شهر بندرانزلی از آقای علیزاده خواست علاوه بر ساختمان بانک ملی در بازسازی دیگر ساختمان های مخروبه خصوصا ساختمان کنار پل که چشم انداز بسیار بدی برای شهر توریستی انزلی ایجادکرده مساعدت نمایند ، وی افزود مجموعه شهرداری وشورای شهر در اجری این کار همکاری همه جانبه دارد و از هیچ کمکی فروگذار نمیکند

در ادامه جلسه دیگر مدیران و کارشناسان نظرات خود را مطرح نموده و مصوبات زیر به تایید رسید:

مقرر شد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ۳ پیمانکار دارای صلاحیت فنی و مورد تائید را جهت بازسازی ساختمان بانک ملی واقع در میدان امام را ظرف دو هفته به مدیریت بانک ملی استان معرفی و یک پیمانکار انتخاب و نسبت به عقد قرارداد اقدام شود.

مقرر شد ظرف دو هفته آینده پیمانکار مشخص شده نسبت به تجهیز کارگاه در محل بانک اقدام و فرماندار و شهرداری کلیه هماهنگی ها و همکاری ها را انجام دهند.

مقرر شد سازمان میراث فرهنگی نظارت عالیه یا شرح خدمات را بعهده گرفته و پس از تایید مراحل اجرای بانک ملی نسبت به پرداخت صورت وضعیت پیمانکار اقدام نماید.

tel final1

Share