پس از نیمه تمام ماندن جلسه قبلی

گزارش تفریغ بودجه شهرداری انزلی سرانجام به تصویب شورا رسید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جلسه بررسی تفریغ بودجه شهرداری شهر انزلی که در روز چهارشنبه هفته گذشته به جنجال کشیده شد و با خروج اعتراض آمیز ۳ تن از اعضای شورا همراه بود سرانجام امروز در جلسه ای فوق العاده با ۷ رای موافق و ۳ رای مخالف به تصویب اعضای شورای شهر انزلی رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جلسه بررسی تفریغ بودجه شهرداری شهر انزلی که در روز چهارشنبه هفته گذشته به جنجال کشیده شد و با خروج اعتراض آمیز سه تن از اعضای شورا همراه بود سرانجام امروز در جلسه ای فوق العاده با ۷ رای موافق و ۳ رای مخالف به تصویب اعضای شورای شهر انزلی رسید.
DSC_0644
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی; احمدی فرد در جلسه تفریغ بودجه با توجه به اظهاراتی که در جلسه پیشین عنوان کرده بود اظهار داشت: در ماده ۶۷ شهرداری که توسط جناب اکبری،مسئول امور مالی شهرداری خوانده شد نشان می دهد که شهرداری تخلف کرده است زیرا تفریغ بودجه در اردیبهشت ماه باید به تصویب شورا می رسید ولی تاکنون شاهد هستیم که این بودجه هنوز به تصویب نرسیده است.
وی در خصوص اصلاح و متمم بودجه شورا عنوان کرد: اصلاح و متمم بودجه دیر به شورا آمده در حالی که باید در جلسه اسفند ماه سال گذشته باید به تصویب می رسید و همچنین هزینه های جاری این بودجه با اشکالاتی مواجه است و قرار بر آن شد که به دستور رئیس شورا ، هزینه های ریز شهرداری اعلام گردد.

احمدی فرد در خصوص مبالغی که تراز مالی ندارند خاطرنشان کرد: بنا به تشخیص شهرداری در مواقع فورس ماژور ماشین آلاتی خریداری شده است و این امر خلاف قانون است و اینکه از شورا مجوز دریافت نشده است پس چرا این مبلغ پرداخت شده است. باید مشخص گردد که این مبلغ از کدام محل اعتبارات و به کدام پیمانکار پرداخت شده است.
وی در پایان با تاکید بر شفاف سازی امر بودجه عنوان کرد: این هزینه ها باید شفاف سازی شده تا در جلسات شورا مورد ابهام قرار نگیرد .

رضا پورشعبان، شهردار بندر انزلی با بیان این که توانسته ایم تفریغ بودجه نه ماه آن را انجام دهیم گفت: در خصوص بودجه سال ۹۳ باید شفاف سازی و اطلاع رسانی ها بیشتری صورت گیرد و در حال حاضر در حال آماده سازی ارائه گزارش عملکرد سه ماهه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کنترل هزینه ها در شهرداری کار بسیار سخت و مشکلی است افزود: بحث کنترل هزینه ها یکی از چالش های شهرداری است اما با مدیریت درست به سمت قانون مندی پیش می رویم و همه این موارد با ستاد تصمیم ساز در امر مدیریتی می تواند مثمر ثمر واقع شود.
شهردار انزلی تصریح کرد: امیدواریم با ارائه خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر با عملکردهای خوب و امکانات بیشتر رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورده و به خواسته های آنان تحقق بخشیم.

DSC_0641 DSC_0642 DSC_0648 DSC_0649

Share