آیت الله رودباری در جمع مدیران منطقه دو شهرداری رشت

رفتاری که با صداقت و درایت همراه باشد، پایدار خواهد بود/ علمی که در آن انتقاد درست و سازنده را با خود به همراه داشته باشد پیشرفت و رضایت را نیز به دنبال خواهد داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در عصر روز شنبه ۱۶ مردادماه مرتضی عاطفی شهردار منطقه رشت به همراه چند تن از مدیران با آیت­ الله رودباری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در عصر روز شنبه ۱۶ مردادماه مرتضی عاطفی شهردار منطقه رشت به همراه چند تن از مدیران با آیت­ الله رودباری دیدار کردند. رودباری۰۱۲

عاطفی در ابتدای این دیدار عنوان کرد: کارکنان شهرداری رشت جوانانی پرتلاش و با انگیزه هستند که خدمت به مردم شریف رشت را افتخار می‌­دانند.

وی آیت ­الله رودباری را به  عنوان سرمایه معنوی این شهر یاد کردند و افزود: هدایت و راهنمایی های شما  می­تواند ما را در جهت ارایه خدمات مطلوب­تر به شهروندان یاری نماید.

آیت ­الله رودباری نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در سطح منطقه و شهر رشت توسط شهرداری، از تمامی مسوولین و کارکنان تقدیر و تشکر به عمل آورد و اظهار داشت: شما در زمانی به مردم خدمت می ­کنید که حکومت امام زمان است و دعای ایشان همراه کسانی است که در این زمان به خادمین خود خدمت می­کنند.

وی بیان داشت: هر گامی که برای خدمت به مردم برداشته می­شود اگر خداوند در آن خدمت در نظر گرفته شود، او نیز شما را حمایت خواهد نمود.

این روحانی برجسته استان گفت: چنانچه رفتار با مردم اگر با درایت و صداقت همراه باشد پایدار خواهد بود و رفتاری که با زور و عوام فریبی و آزار و اذیت انجام شود دوام نخواهد داشت.

آیت الله رودباری اضافه کردند:  بعضی­ها علم دارند اما روی نقادی و انتقاد ندارند که این بی­‌ثمر خواهد بود. علمی که در آن انتقاد درست و سازنده را با خود به همراه داشته باشد پیشرفت و رضایت را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان ضمن دعا برای همه خدمتگذاران به مردم به ویژه برای کارکنان شهرداری رشت، آرزوی توفیق در مسیر هدایت را نمودند.

tel final1

Share