دارنده «نشان درجه دو فتح» و یکی از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس

«حسن عباسی» باید تحت پیگیرد قانونی قرار گیرد/ اگر ماموریت‌ها را تبلیغ نمی‌کنیم دلیلی بر نبودن ارتش نیست/باید جلوی سخنان هدفدار و تفرقه افکنانه این قبیل افراد مغرض گرفته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیر سرتیپ سعید پورداراب در واکنش به اظهارات اخیری که درباره ارتش مطرح شده، افزود: آقای عباسی فکر کرده ارتش وجود ندارد، زنده نیست و در صحنه حضور ندارد، در صورتی که به نظر می رسد اطلاعی از مأموریت های ارتش جمهوری اسلامی در دست ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک ،یکی از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس در خصوص سخنان اخیری که «حسن عباسی» راجع به ارتش عنوان کرده بود، گفت: به دلیل بیان چنین سخنانی، آقای عباسی باید تحت پیگیرد قانونی قرار گیرد و پاسخگوی این اظهارات باشد.

poordarabامیر سرتیپ سعید پورداراب در واکنش به اظهارات اخیری که درباره ارتش مطرح شده، افزود: آقای عباسی فکر کرده ارتش وجود ندارد، زنده نیست و در صحنه حضور ندارد، در صورتی که به نظر می رسد اطلاعی از مأموریت های ارتش جمهوری اسلامی در دست ندارد.

وی اظهار کرد: در اینکه آیا ارتش می تواند در مسائل مربوط به سیاست دخالت کند یا نه، باید توجه ایشان را به این نکته جلب کرد که ارتش تابع فرماندهی کل قواست و آیا تاکنون دستوری از سوی فرمانده کل قوا داده شده که ارتش آن را با ولایتمداری اجرا نکرده باشد؟

امیر پورداراب که از طراحان عملیات بیت المقدس در دوران جنگ بوده است، یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب و زمانی که کشور دچار بحران بود، به جز ارتشی های قسم خورده وفادار به انقلاب اسلامی و بخشی از نیروهای مردمی چه کسی در غرب، گنبد و … از انقلاب دفاع و حاکمیت را تثبیت کرد؟ و امروز هم مگر نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی حضور ندارد و به دفاع از منافع جمهوری اسلامی نمی پردازد؟

وی ادامه داد: اگر ما تبلیغ نمی کنیم که فلان لشکر ارتش در پیران شهر، در ارتفاعات کلاشن و سایر مناطق مرزی از کشور محافظت می کنند، دلیلی بر نبودن ارتش نیست.

دارنده «نشان درجه دو فتح» با تأکید بر اینکه باید اظهارات «حسن عباسی» علیه ارتش را تحلیل نمود، عنوان کرد: ایشان از مخالفان دولت هستند و اتهاماتی را به سازمان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی وارد کرده اند، باید وی تحت تعقیب قرار بگیرد و پاسخگوی اظهارات خود باشد.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب، همواره پرچمدار دفاع از استقلال ایران اسلامی، انقلاب، مرزها و مردم بوده و هست و امروز هم در شرایطی بهتر از گذشته و بهتر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که کشور دچار بحران بود، پا در رکاب نظام و ولایت دارد.

امیر پورداراب تأکید کرد: باید جلوی سخنان هدفدار و تفرقه افکنانه این قبیل افراد مغرض که وحدت ما را هدف قرار داده اند، گرفته شود؛ چه می خواهد «حسن عباسی» باشد یا هر فرد دیگری که چنین سخنانی بگوید.

وی با قدردانی از دفاع «سرلشکر محسن رضایی» از خدمات ارتش جمهوری اسلامی، گفت: باید از سخنان برادر محسن رضایی که از ابتدای جنگ ایشان را می شناسم، قدردانی کنم. سخنان برادر محسن رضایی در دفاع از خدمات ارتش، تأییدی بر حضور فعال و غیرتمندانه نیروی زمینی، هوانیروز، نیروی دریایی، و نیروی هوایی ارتش در دفاع از مرزهای میهن است.

فرمانده تیپ ۳ لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد: پس از این هر کس می خواهد مطلبی را با این گونه موضوعات نسبت به ارتش و سایر نیروهای مسلح کشورمان بیان کند، ابتدا بررسی و تحقق کند تا مبادا صحبتی بگوید که منجر به تضعیف یک سازمان مهم در جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب، همواره شاهد از خودگذشتگی و فداکاری نیروهای ارتش به ویژه نیروی زمینی در مقابل دشمنان آن هم در شرایط نابرابر بوده ایم، ضمن نکوهش سخنان «حسن عباسی» خاطرنشان کرد: این وصله ها به ارتشی که آزمایش خود را در دفاع از خاک و آب این مرز و بوم و همچنین ولایتمداری نشان داده است، نمی چسبد.

tel final1

Share