مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن

نیروی انتظامی فقط به دنبال دستگیری دزد نباشد/با کشف حجاب در ماشین برخورد شود/در فومن قلیان را جمع کردند و با عذرخواهی قلیانها را برگرداندند/جلسه آرد و نان مهم بود یا تجمع امروز؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسینی از نیروی انتظامی خواست فقط به دنبال دستگیری دزد و سارق نباشد و گفت: پلیس راهور مجوز دارد طبق قانون کشف حجاب را در هر ماشینی که صورت می گیرد جریمه کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن ظهر امروز در جمع  بانوان چادری شهرستان فومن گفت: خداوند متعال انسان را برای تعالی و رشد و کمال است.photo_2016-07-12_17-05-25

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, حسینی ویژگی جامعه بشری را شامل دریافت معرفت و آگاهی نام برد و گفت: یکی از این ویژگی در بعد اجتماعی توجه به بعد ساختاری اجتماعی است.

 وی جامعه را متشکل از افراد با سلایق متعدد خواند و افزود: قرار نیست هرکس با میل شخصی خود در جامعه حاضر و با تفکر خود راه برود, اگر چه خداوند انسان را آزاد افرید ولی نباید به معنای غلط از آزادی استفاده شود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن تصریح کرد: داعش, امروز اسلامی را معرفی می کند که هیچ ربطی به اسلام حقیقی ندارد و حتی به حواشی اسلام هم نزدیک نیست.

 وی از ماهواره به عنوان دشمن باورهای دینی نام برد و گفت: ماهواره موجب از هم پاشیدگی خانواده ها شده است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه فومن به تخریب بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: متولیان فرهنگی امروز کار نمی کنند.

 حسینی حجاب را یک فرهنگ اخلاقی و حدودی که خداوند برای پاکی و سلامت انسان قرار داده خواند و گفت: حجاب تعالی و کمال جامعه را دربر گرفته و اساس دین خدا و تفکر اسلامی است.

وی افزود: جوانان به علت عدم اگهی گرفتار می شوند چون ما شناخت را ایجاد نکردیم و متولیان فرهنگی نیز شناخت درستی از اسلام نداشند و با نگاه سیاسی به مسائل ورود کرده و فرهنگ دینی را با مسائل حزبی و جناحی  مخلوط کرده اند.

حسینی با انتقاد از عدم حضور مسئولان فومن در اجتماع مدافعان حریم خانواده گفت: آیا امروز برگزاری جلسه آرد و نان در فرمانداری فومن خیلی مهم بود؟ مگر امروز مردم شهر بدون نان بودند, یا نان به دست آنها نرسیده بود؟ مگر حجاب و عفاف برای عده ای خاص است؟

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه فومن, دولت را برای مردم دانست و گفت: زیر مجموعه دولت باید در این اجتماع حضور می یافتند.

وی فومن را یک شهر توریستی دانست و گفت: تکلیف نیروی انتظامی مشخص است. برخی با برنامه در این شهر در داخل ماشین کشف حجاب می کنند و پلیس راهور و نیروی انتظامی باید با چنین مظاهری برخورد منطقی و مقتدرانه داشته باشد.

حسینی گفت: تبلیغات اسلامی, ارشاد و آموزش و پرورش باید فرهنگ سازی کنند.

وی از نیروی انتظامی خواست فقط به دنبال دستگیری دزد و سارق نباشد و گفت: پلیس راهور مجوز دارد طبق قانون کشف حجاب را در هر ماشینی که صورت می گیرد جریمه کند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه فومن تاکید کرد: امروز افکار و برنامه های دشمن را به خوبی نمی شناسیم و دشمن برای گرفتن دین ما هر کاری می کند و به فرهنگ دینی حمله ور شده است.

وی بی توجهی به مسئله حجاب را از نگاه  مسئولان قابل قبول ندانست و گفت ما هر جه تلاش کنیم باز تکلیف خود را انجام ندادیم و همه باید به فکر باشیم.

حسینی تصریح کرد: در این شهر قلیان‌ها را جمع کردند اما بعد از چند روز جلسه اضطراری گذاشتند که چرا قلیان جمع شده و دوباره با عذرخواهی قلیانها را برگرداندند و این مسئله امتیاز دادن به دشمن بود درحالی که در اکثر این قلیانسراها مصرف شیشه و کراک وجود دارد و همچنین برنامه های زننده برگزار می شود که کانون خانواده را تهدید می کند.


tel final1

Share