قوی سپید انزلی قهرمان مسابقات چهارجانبه هندبال ساحلی منطقه آزاد انزلی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم هندبال ساحلی قوی سپید انزلی با شکست رقیبان خود، توانست به مقام قهرمانی رقابت های چهارجانبه هندبال ساحلی گیلان دست یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ،تیم قوی سپید انزلی در مسابقات نهایی هندبال ساحلی چهارجانبه که به میزبانی منطقه آزاد انزلی و با همکاری هیات هندبال ساحلی شهرستان انزلی در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد «سیروس قایقران» منطقه آزاد انزلی برگزار شد، به مقام قهرمانی رسید.

indexپس از رقابت دوره ای تیم های حاضر، دو تیم قوی سپید انزلی و سپیدرود شیخ محله صومعه سرا به مرحله نهایی راه یافته و تیم های هیات هندبال رشت و کانون هندبال انزلی در مرحله رده بندی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در فینال  این رقابت ها تیم قوی سپید انزلی با پشت سرگذاشتن حریف خود توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و تیم هیات هندبال رشت نیز مفتخر به کسب مقام سومی شده و تیم کانون هندبال انزلی نیز توانست علاوه بر مقام چهارمی، عنوان تیم اخلاق مسابقات را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است تیم هندبال ساحلی قوی سپید انزلی به عنوان تنها نماینده استان های شمالی کشور به دلیل کسب مقام سومی در مسابقات منطقه ای در نوشهر به دور نهایی هندبال ساحلی کشور راه پیدا کرد و از ۲۳تیرماه در شهر اصفهان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها مسئولان ورزش منطقه آزاد انزلی و رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی نیز حضور داشتند.

هندبال ساحلی یکی از فرم های هندبال است که در دو مرحله در ساحل برگزار شده و درصورت پیروزی هر کدام از تیم ها در یک مرحله به عنوان تساوی تلقی شده و بازیکنان به صورت انفرادی باید در قانون گل طلایی توپ را وارد دروازه حریف کنند. بیشتر قوانین این بازی مانند هندبال سالنی بوده و تنها تفاوت آن در گل های یک امتیازی و دو امتیازی است.

index2 index3

tel final1

Share