افتخاری جدید برای صنعت استان:

حضور یک شرکت گیلانی در جمع ۲۵ شرکت صنعتی برتر کشور

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شرکت فرآوری و ساخت از استان گیلان در جمع ۲۵ شرکت صنعتی منتخب کل کشور قرار گرفت؛ این شرکت به عنوان یکی از شرکت­های موفق و پیشرو در صنعت قطعه سازی خودرو از سال ۱۳۷۲، برترین تامین کننده انواع کمک فنر خودرو های سبک و سنگین مورد نیاز خطوط خودروسازی و بازار یدک کشور بوده و نقشی عمده در صنعت و اشتغال­زایی استان و کشور ایفا نموده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۵ در محل سالن اجلاس سران پایتخت برگزار گردید.

DSCF1920_resizeدر این همایش که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحب نظران و فعالین صنعتی، معدنی و اقتصادی برگزار شد؛ با اهدای لوح سپاس، از ۴۳ پیشکسوت، واحد صنعتی و معدنی،‌ بهره برداران و مکتشفین و خدمات فنی و مهندسی نمونه تجلیل شد. این ۴۳ شرکت شامل حوزه های زیر می باشد:

پیشکسوتان صنعتی و معدنی شامل ۶ شرکت، واحدهای صنعتی نمونه شامل ۲۵ شرکت بهره برداران شامل ۴ شرکت، مکتشفین شامل ۴ شرکت و خدمات فنی و مهندسی شامل ۴ شرکت بود.

شرکت فرآوری و ساخت از استان گیلان در جمع ۲۵ شرکت صنعتی منتخب کل کشور قرار گرفت.

مهندس علیجانی پور مدیریت شرکت فرآوری و ساخت در مصاحبه ای علل اصلی این موفقیت را تکیه بر کار تیمی، بهره گیری از نیروی جوان، خلاقیت و نوآوری در تمامی امور عملیاتی  برشمرد.

این شرکت به عنوان یکی از شرکت­های موفق و پیشرو در صنعت قطعه سازی خودرو از سال ۱۳۷۲، برترین تامین کننده انواع کمک فنر خودرو های سبک و سنگین مورد نیاز خطوط خودروسازی و بازار یدک کشور بوده و نقشی عمده در صنعت و اشتغال­زایی استان و کشور  ایفا نموده است.

فرآوری و ساخت علیرغم وجود محدودیتها و مشکلات فراوان در مسیر تولید داخلی با بهره­گیری از نیروی جوان و در عین حال توانمند موفقیت­های بزرگی را در این صنعت رقم زده و شایستگی­های خود را به نحو مطلوبی افزایش داده است این شرکت دارای مزایای رقابتی بسیاری همچون طراحی و تولید محصول، طراحی و تولید خطوط تولید و تست محصول و نیز شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده­ای­ در داخل  کشور و همچنین صادرات می باشد.

IMG_2114 IMG_2119

tel final1

Share