جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

تمام فسادها و فتنه‌ها مربوط به صهیونیست‌هاست/مرگ تدریجی آنها فرا رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه در عصر ما تمام فسادها و فتنه‌ها مربوط به صهیونیست‌ها است، گفت: همراهی امت با ولایت موجب مرگ استکبار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس رشت اظهار کرد: خدا را به خاطر امتی که دارای روحیه انقلابی و نظام ولایی را در چهار دهه حفظ کرده و جبهه استکبار و صهیونیست را هر روز به مرگ نزدیک‌تر کرده است، شاکریم.

photo_2016-07-02_16-09-23وی اقتدار جامعه اسلامی را در وجود ولایت و همراهی امت با امام(ره) دانست و افزود: همراهی امت با ولایت مرگ استکبار را رقم می‌زند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه صهیونیست اقلیتی فتنه‌گر از یهودیان است که ریشه در تاریخ دارد، تصریح کرد: خداوند بنی‌اسرائیل را از نعمت‌ها بهره‌مند کرد اما نافرمانی موجب سقوط و نزول آنها شد.

وی گفت: صهیونیست‌ها همواره مفسدان در روی زمین هستند و در عصر ما تمام فسادها و فتنه‌ها مربوط به صهیونیست‌هاست.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با کشتار بی‌رحمانه به مردم مظلوم فلسطین رحم نکرده است، ادامه داد: در مدت ۳۰ سال نخست رژیم صهیونیستی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز دست‌اندازی بیشتری به جامعه اسلامی می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب و بیداری اسلامی، شکل‌گیری انتفاضه‌ها آغاز شد.

وی گفت: مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران محقق شده و مقاومت ۲۲ روزه مردم مظلوم غزه رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

به گفته جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه، صهیونیست‌ها روزی با سنگ فلسطینی‌ها مواجه بودند اما امروزه با موشک‌های نابودکننده مواجه هستند و این امر به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه روزی که رژیم صهیونیستی شعار نیل تا فرات را می‌داد اما اکنون برای حفظ خود تلاش می‌کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حال نابود کردن رژیم صهیونیستی بوده و این امر به برکت رهبری معجزه آسای امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

حاجی‌صادقی افزود: از نعمت امت انقلابی برخوردار هستیم و این امت فرهنگ فاطمی را گسترش می‌دهد که تجلی آن در عاشوراست و فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) به ما آموخت که اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیای آنها می‌ایستیم.

 * مرگ تدریجی صهیونیست فرا رسیده است

hajisadeghi_2016-07-02_16-09-41وی با تأکید بر اینکه مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی با پیروزی انقلاب اسلامی فرا رسیده است، افزود: اکنون دوران هلاکت صهیونیست‌ها آغاز شده و رژیم اشغالگر قدس این غده سرطانی طبق وعده مقام معظم رهبری تا ربع قرن آینده از بین می‌رود.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس از انقلاب اسلامی کینه دارد و آرام نمی‌نشیند، اظهار کرد: امروز ۶۰ موسسه علمی و تحقیقاتی زیر مجموعه وزارت خارجه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با انقلاب اسلامی مشکل اصلی آنها رهبری جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: استکبار به این نتیجه رسیده که حاصل ماه‌ها برنامه‌ریزی آنها با یک سخنرانی مقام معظم رهبری خنثی می‌شود، رهبری و ولایت در نظام اسلامی یک نعمت بزرگ بوده و امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان و قلب جوانان را تسخیر کرده است.

حاجی‌صادقی یکی از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی را دین دانست و تصریح کرد: دشمن با اسلام‌هراسی می‌خواهد موتور محرک انقلاب را از کار بیندازد و به همین منظور داعش را به وجود آورده است.

وی دومین عنصر حیاتی انقلاب اسلامی را روحیه انقلابی و بسیجی عنوان کرد و یادآور شد: باید مواظب خطر نفوذ دشمن باشیم که می‌خواهند جهت‌گیری مردم از دین به دنیا را تغییر دهند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: پیام راهپیمایان روز قدس این است که تا نابودی رژیم صهیونیستی در مقابل استکبار ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم ما امت اسلامی ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمن حرکتی انجام دهد، متذکر شد: پیام راهپیمایان به مسؤولان این است که در مقابل استکبار منفعل عمل نکنند.

حاجی‌صادقی خطاب به مسؤولان یادآور شد: امت اسلامی از شما مسؤولان می‌خواهند در مقابل استکبار بایستید و از مظلوم حمایت کنید و بدانید عزت کشور در تکیه به خدا و ملت است.

tel final1

Share