رئیس سازمان بسیج مستضعفین

پیشنهاد انتشار فرهنگ لغت آمریکایی به فارسی !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیرامون گزارش اخیر وزارت امور خارجه آمریکا که در آن ایران را اصلی ترین حامی تروریسم در جهان خوانده است گفت: ما باید یک فرهنگ لغت آمریکایی به فارسی منتشر کنیم تا در آن برخی از لغات را تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیرامون گزارش اخیر وزارت امور خارجه آمریکا که در آن ایران را اصلی ترین حامی تروریسم در جهان خوانده است گفت: ما باید یک فرهنگ لغت آمریکایی به فارسی منتشر کنیم تا در آن برخی از لغات را تبیین کنیم.
naghdi16-02-10_17-19-25سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین،پیرامون گزارش اخیر وزارت امور خارجه آمریکا که در آن ایران را اصلی ترین حامی تروریسم در جهان خوانده است،اظهار داشت: ما باید یک فرهنگ لغت آمریکایی به فارسی منتشر کنیم تا در آن برخی از لغات را تبیین کنیم.

وی ادامه داد:تروریسم در مکتب و زبان رژیم آمریکا به معنای آزادی خواه است و واژه افراطی و تندرو به فرد مقید به قانون و احکام تعلق می گیرد. فهرستی از این دست واژگان وجود دارد که در ادبیات آمریکایی ها به شکل دیگری معنا می شود و در ادبیات ما معنا و مفهوم دیگری دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکایی ها ذاتا تروریسم هستند، تصریح کرد: همان گونه که حضرت امام فرمودند آمریکا تروریسم بالذات است؛ از روزی که رژیم آمریکا ابرقدرت مسلط بر دنیا شده تا به امروز تمام روزهای تاریخش بدون استثنا دارای برگ های سیاه است؛ ترور و جنایت ده ها میلیون نفر از مردم بی گناه با پول های ارتش آمریکا از شرق عالم در ژاپن تا حتی آمریکای لاتین صورت می گیرد از این رو باید گفت آمریکا یک رژیم بالذات تروریسم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: اینکه کشوری با وجود چنین پرونده سیاهی به ملت آزادی خواهی همچون ایران تهمت می زند محل طنز است.

tel final1

Share