نماینده مردم رودسر و املش در جلسه شورای اداری

با دولت یازدهم تعامل مناسبی دارم/توسعه گیلان باید متوازن باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباسی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص سخنان چند وقت اخیر وی در خصوص ماشین با پلاک منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: بنده برای استاندار گیلان و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی احترام قائل هستم و آنچه که مدنظر من بود توجه بیشتر به تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان است نه مخالفت با منطقه آزاد انزلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری شهرستان املش با حضور اسد الله عباسی نماینده مردم رودسر و و املش در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.photo_2016-06-03_23-34-08

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا , عباسی در این جلسه با اشاره به طرح هادی روستایی و مشکلات پیش روی این طرح اظهار کرد: طرح هادی روستاها و همچنین طرح تفصیلی شهری از جمله کارهایی است که باید به درستی پیگیری شود.

نماینده مردم رودسر و املش به اشاره به مشکلات چایکاران گفت: بحث چای همواره بحث مهمی بوده است،و اینجانب پیگیر مطالبات چایکاران خواهم بود.

وی بهدامداری هم اشاره ای داشت و گفت: وضعیت دامداری آشفته است و باید تکلیف تعاونی دامداران مشخص شو تا دامداران به حقشان برسند.

عباسی بر لزوم احداث تصفیه خانه برای حل مشکل آب شرب املش تاکید کرد و بیان داشت: باید تصفیه خانه احداث می شد اما متاسفانه طی چهار سال گذشته این موضوع حل نشد.

وی در ادامه از شهرداران خواست که به موضوع پسماند و  تفکیک زباله ها توجه کافی را داشته باشند.

نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به برخی شیطنت های صورت گرفته اظهار کرد: متاسفانه برخی به دنبال این هستند که بنده را در تقابل با دولت نشان دهند در حالیکه بنده با دولت یازدهم تعامل کافی دارم و هم اکنون با تمام وزرا در ارتباط  بوده و پیگیر مطالبات مردم هستم.

عباسی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص سخنان چند وقت اخیر وی در خصوص ماشین با پلاک منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: بنده برای استاندار گیلان و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی احترام قائل هستم و آنچه که مدنظر من بود توجه بیشتر به تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان است نه مخالفت با منطقه آزاد انزلی. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که توسعه گیلان باید متوازن باشد.

وی در پایان حمایت خود را از آقای اسماعیلیان فرماندار املش اعلام کرد.

tel final1

Share