دیارمیرزا گزارش می دهد

استقبال گسترده مردم از جشنواره ورزش های بومی محلی در جواهردشت چابکسر +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همه ساله مسابقات کشتی گیله مردی و طناب کشی و اسب دوانی و… با مشارکت سازمان میراث فرهنگی گیلان و بخش خصوصی در این منطقه زیبا برگزار می شود که خیل عظیمی از علاقه مندان و گردشگران را به این منطقه می کشاند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور نماینده مردمی شهرستان های رودسر و املش, فرماندار رودسر و جمعی از مسئولین منطقه، جشنواره ورزش های بومی محلی در منطقه جواهر دشت چابکسر برگزار شد.photo_2016-08-21_12-36-25

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در این جشنواره مسابقات چهار رشته ورزشی شامل کشتی، والیبال، سوارکاری و پینگ پنگ انجام شد.

پیش از برگزاری رقابت کشتی گیله مردی، دکتر عباسی و هیات همراه به سرکشی از روستا جواهر دشت و مشکلات اهالی منطقه پرداختند. از جمله موارد مورد تاکید پیگیری برق رسانی و آب رسانی به این منطقه بود. وضعیت راه و جاده آن بسیار مورد توجه قرار گرفت و با حضور ریاست ادارات برنامه ریزی هایی برای انجام و تسریع بخشیدن به پروژه ها انجام شد.

جذاب ترین بخش رقابتهای جشنواره، کشتی گیله مردی است که همه ساله مورد توجه بسیاری از ورزش دوستان و پهلوانان خطه سرسبز شمال قرار میگیرد. عباسی از ابتدای این رقابت های جذاب و نفس گیر حضور داشت و به تشویق این پهلوانان پرداخت.

همچنین در حین برگزاری از قهرمانان مسابقات والیبال تجلیل شد و پس از آن برخی رسوم و جشن محلی برگزار گردید.

نماینده مردم رودسر و املش با ابراز رضایت از برگزاری چنین جشنواره پرشوری که سبب شادی و افزایش روحیه مردم شده است, حمایت خود را از ورزشکاران اعلام کرد.

شایان ذکر است همه ساله مسابقات کشتی گیله مردی و طناب کشی و اسب دوانی و… با مشارکت سازمان میراث فرهنگی گیلان و بخش خصوصی در این منطقه زیبا برگزار می شود که خیل عظیمی از علاقه مندان و گردشگران را به این منطقه می کشاند.

tel final1

Share