میزان تسلط رهبر معظم انقلاب به زبان انگلیسی چقدر است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حالی که رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در جمع معلمان،در باره نفوذ و تسلط فرهنگ غرب از راه آموزش زبان انگلیسی هشدار دادند، برخی رسانه ها و چهره های سیاسی تلاش کردند بیانات معظم له را به مخالفت مطلق با آموزش زبان انگلیسی تحریف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ۲۴آنلاین ،در حالی که رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در جمع معلمان،در باره نفوذ و تسلط فرهنگ غرب از راه آموزش زبان انگلیسی هشدار دادند، برخی رسانه ها و چهره های سیاسی تلاش کردند بیانات معظم له را به مخالفت مطلق با آموزش زبان انگلیسی تحریف کنند.

rahbarایشان در سخنرانی تحلیلی خود به راههایی اشاره کردند که بیگانگان با استفاده از زبان می توانند استقلال کشور را مورد تهدید قرار دهند و به همین دلیل از نقاط آسیب پذیرتر مانند مهدکودکها اشاره و در عین حال بلافاصله تاکیدکردند منظورشان این نیست که از فردا این آموزش تعطیل شود.

متاسفانه برخی افراد و رسانه ها در وجه خوشبینانه اش معنای این عبارات را درک نکردند و با برداشتی سیاسی از آن برای تسویه حساب سیاسی استفاده کردند.

این در حالی است که شخص رهبرمعظم انقلاب، از تسلط به زیان انگلیسی برخوردارند.

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق ارشاد در این باره می گوید:

«من یک وقتی از مدیر یک مؤسسه آموزشی، فرهنگی شنیدم که گفت آن اوایل انقلاب، حضرت آقا و برخی از مقامات روحانی کلاس‌های زبان را شرکت می‌کردند؛ کسی که به آنها زبان می‌آموخت می‌گفت فراگیری ایشان خیلی خوب بود و آن استاد مربوطه می‌گفت برای من جالب است که آنها در سن بالای ۴۰ سال فراگیری خوبی دارند. من می‌دانم که در سال‌های اخیر نیز روی این چیزها تمرکز دارند و ایشان متون انگلیسی و مجلات خارجی را خودشان می‌خوانند، البته نمی‌دانم اجازه دارم این موضوعات را بگویم یا خیر… عربی را که قطعاً تسلط دارند اما می‌دانم که در زبان انگلیسی نیز همین الآن ایشان مجلات و ژورنال‌های خارجی را مستقیم بدون اینکه ترجمه را بگیرند، مطالعه می‌کنند.

tel final1

Share