جزئیات جلسه فراکسیون رهروان ولایت از زبان نعیمی رز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون گفت: در این جلسه اعضای فراکسیون تاکید کردند که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند نسخه شفابخش اقتصاد ایران باشد و لذا دولت و مجلس نباید با برخورد شعاری داشته باشند. صفر نعیمی رز اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون گفت: در این جلسه اعضای فراکسیون تاکید کردند که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند نسخه شفابخش اقتصاد ایران باشد و لذا دولت و مجلس نباید با برخورد شعاری داشته باشند.

rahravanصفر نعیمی رز اظهار کرد: در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی و چگونگی ایفای نقش مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای این سیاست‌های مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دراین جلسه همچنین تاکید شد که دولت و مجلس باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق ضعف‌های قانونی را از طریق مجلس شورای اسلامی و ضعف‌های اجرایی از طریق دولت حل کنند و به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت، اعضای شورای مرکزی همچنین بر جدیت فراکسیون رهروان در تحقق در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

سخنگوی فراکسیون در پایان اضافه کرد: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت همچنین مقرر شد اعضای فراکسیون فردا (دوشنبه) با رییس جمهور دیدار و گفت‌وگو کنند./ایسنا

Share