صبح امروز اتفاق افتاد:

برخورد مرگبار دو خودروی سواری در یکی از خیابانهای رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز حادثه خونین رانندگی در یکی از خیابانهای رشت ۲ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ،صبح امروز حادثه خونین رانندگی در یکی از خیابانهای رشت ۲ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۷:۱۷ دقیقه صبح امروز ۷ اسفند ماه ۹۴ مبنی بر برخورد شدید دو خودروی سواری و محبوس شدن دو شهروند، بیدرنگ مهدی فردپور مستقر در ستاد فرماندهی دو دستگاه خودروی نجات و اطفایی از ایستگاههای ۶و۳ بهمراه ۵ آتش نشان را به محل حادثه واقع در بلوار امام علی(ع) اعزام کرد.

مسعود باقری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد بواسطه برخورد شدید دو خودرو سواری مزدا و ۲۰۶ راننده خودروی ۲۰۶ جوانی حدودا ۲۸ ساله در دم فوت و همچنین موجبات محبوس شدن یک تن سرنشین در داخل خودروی سواری متلاشی شده را فراهم نمود.

باقری در ادامه افزود: آتش نشانان بوسیله دستگاه هیدرولیک نجات مبادرت به بریدن پاره های آهن نموده و پس از خارج نمودن خانمی ۲۸ ساله که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود وی را جهت اعزام به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه علت حادثه سرعت بیش از حد خودروی سواری مزدا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام گردید که موجبات بروز خسارات جانی و مالی شد.

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان پس از خارج نمودن جسد متوفی، ایمن سازی محل حادثه و تحویل مورد به عوامل نیروی انتظامی به ایستگاههای مربوطه مراجعت نمودند.

tel final1

Share