توسط کمپین «می رشت»

فستیوال پیاده روی به سبک جینز واک در رشت برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فستیوال پیاده روی به سبک جینز واک توسط کمپین «می رشت» برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت ،فستیوال پیاده روی به سبک جینز واک توسط کمپین «می رشت» برگزار می گردد.

merashtاین پیاه گردی و پرسه زنی ها  در شهر فرصتی است برای مردم در جهت بازگویی داستان هایی خود از محله و شهری که در ان زندگی میکنند، کشف و اشنایی بیشتر با شهر و تقویت ارتباط هر چه بیشتر اهالی محل و همسایگان با یکدیگر.

پیاده گردی در تمام مدت سال و به انگیزه های مختلف میتواند صورت پذیرد ولی یکبار در سال در اواسط اردیبهشت ماه ( حوالی زادروز تولد جین جیکوبز) جشنواره جهانی پیاده در نظر گرفته شده که تمامی شهروندان سراسر دنیا در یک حرکت جهانی پیاده گردی در شهر و کلیه تاثیرات مثبت ان را گرامی داشته و به یکدیگر یادآوری نمایند.

این حرکت ارزشمند از طریق یک سازمان مردم نهاد در تورنتو ( کانادا)( Jane’s Walk Organization ) در سال ۲۰۰۶ پایه گذاری شده است و تا به امروز کشور و شهر های زیادی از سراسر جهان به ان پیوسته اند.

امسال متقارن با دهمین سال جشنواره پیاده، و صدمین سالروز تولد جین جیکوبز جمعی از شهروندان ایرانی در شهرهای مختلف همچون تهران اصفهان، یزد، قزوین و… نیز اعلام امادگی خود را برای پیوستن به این حرکت مردم نهاد اعلام نموده اند.

با تاکید بر ماهیت کاملا داوطلبانه این اقدام، جشنواره جهانی پیاده امسال در روزهای آخر دومین هفته اردیبهشت ( تعطیلات اخر هفته از اولین هفته ماه می میلادی ) برگزار خواهد گردید.

کلیه شهروندان داوطلب میتوانند علاقمندی خود در جهت برگزاری یک مسیر پیاده روی اعلام نموده و در  وبسایت jane’swalk.org اطلاع رسانی نمایند. ضمناً علاوه بر آن در کمپین می رشت به آدرس me.rasht۹۴@gmail.com و ارایه ی پیشنهادات به بخش رسانه ی پلشیر.

 کلیه نهاد های دولتی و خصوصی میتوانند از این فعالیت ویژه در زمینه اطلاع رسانی و برگزاری حمایت نمایند.

tel final1

Share