اعتراض‌ها به پخش پرسانسور و اعصاب خرد کن « خندوانه »

از سانسور های دوستان که بگذریم صدای دست و همخوانی تماشاگران استودیو کاملا قطع شده بود و همچنین بینندگان داخل منزل به جای اجرای لباهنگ بیشتر تماشاگران داخل استودیو را تماشا می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پخش پرسانسور «خندوانه»، در بخش مسابقه لب‌آهنگ که کپی از یک نمونه آمریکایی است، صدای بسیاری از بینندگان را درآورده است.

 محمد نکومنش در کافه سینما نوشت:۹۳۷۲۸cdbcf73ece15962bd85ec7b42ab_XL

بعد از مسایقات والیبال این بار سانسور در خندوانه
بعد از تعجب مخاطبین خندوانه از پخش نشدن این برنامه در سه شنبه شب، چهار شنبه و پنج شنبه شاهد پخش دوباره این برنامه از شبکه نسیم بودیم.البته حواشی کماکان پیرامون علت عدم پخش و همچنین مسابقه لباهنگ که با انرژی خاصی توسط بینندگان این برنامه دنبال می شد ادامه داشت.
من هم این دو شب ساعت ۱۱ پای تلویزیون به تماشای این برنامه نشستم.طبق روال شب های گذشته آیتم های برنامه خنداونه به شکل همیشگی خود رو آنتن سیما رفت تا نوبت به شروع مسابقه ی لباهنگ بین شرکت کنندگان شد. از سانسور های دوستان که بگذریم صدای دست و همخوانی تماشاگران استودیو کاملا قطع شده بود و همچنین بینندگان داخل منزل به جای اجرای لباهنگ بیشتر تماشاگران داخل استودیو را تماشا می کردند.
حتی اجرای امید حاجیلی که به عنوان خواننده مهمان برنامه بود هم به دلایل نامشخص پخش نشد و خود امید حاجیلی از این اتفاقی که افتاده بود در صفحه ضخصی خود از مردم عذر خواهی کرد. بینندگان خندوانه که موبایل به دست در کنار خانوده به تماشای برنامه نشسته بودند از عصبانیت تاب نیاوردند و به صفحه شخصی رامبد جوان هجوم آورده و اعتراض شدید خود را به سانسورهای زیاد و اعصاب خورد کن این دو شب نشان دادند.
من به عنوان یک بیننده بسیار ناراحت بودم و حس می کردم به شعورم توهین شده است و اگر سازمان مخالف اجرای این مسابقه می باشد چه اصراری به ادامه ی پخش آن می باشد؟
حال باید دید واکنش های سازندگان خود برنامه به این اظهار نظر های صادقانه بینندگان خندوانه چه می باشد.

tel final1

Share