رییس سازمان صداوسیما هم نمی‌داند چه چیزهایی قابل پخش نیستند!

واکنش تند رامبد جوان به سانسور «خندوانه»+ عکس

رامبد جوان از تمام افرادی که به عنوان مهمان به «خندوانه» آمدند و برنامه‌شان از تلویزیون پخش نشد یا بخش‌هایی از آن سانسور شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «سلام به تمام مهمان‌های محترم خندوانه مخصوصا شب‌های نوروز از قبیل بازیگران محترم و خواننده‌های محترم و کمدین‌های محترم و به ویژه امید حاجیلی عزیزم.

راستش منم که بیش از ۲۶ ساله که در تلویزیونمون کار می‌کنم هنوز نفهمیدم چه چیزهای قابل پخش در تلویزیون هستن و چه چیزهایی نیستن. شک ندارم بقیه همکارانم هم نمی‌دونن و شک ندارم مسئولین محترم پخش هم نمی‌دونن و شک ندارم مدیران شبکه‌ها هم نمی‌دونن و قطعا شک ندارم رییس محترم سازمان هم نمی‌دونن.

یه روز خیلی دور یه مدیر پخش (مسئول ممیزی) در جواب سوال و گیجی مطلق من که در حین ساخت و پخش یک برنامه بودم گفت: قوانین سانسور و ممیزی در تلویزیون “سیاله” هر چیزی ممکنه امروز اجازه داشته باشه و فردا نه و برعکس.

از همه‌ی مهمان‌هایی که عرض کردم با تمام وجودم عذر می‌خوام که آمدن و وقت گذاشتن و انرژی و عشق و محبت و مهربانیشون رو بی‌دریغ تقدیم برنامه و مردم کردن و بخش قابل توجهش حذف شد. و این قصه همیشه بوده و هست.
پوست کلفت می‌خواهد و مرد کهن. من فقط می‌تونم بگم معذرت می‌خوام.»

Share