مظفر نامدار در جمع حامیان خود:

یک خط شکن هستم/دلم از کسانی که حرف دین می زنند اما جوانمردانه رقابت نمی کنند گرفته است/کسانی که خودشان مجری قانون بوده و انتخابات برگزار می کردند اکنون پوسترها و بنرهای غیرقانونی نصب می کنند/مگر این مجلس چه دارد که برخی حرص می زنند تا به آن راه پیدا کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین همایش کمپین رأی پاک حامیان مظفر نامدار کاندبدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت ساعت۲۱ امشب در ستاد مرکزی وی واقع در خیابان معلم روبروی استانداری برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین همایش کمپین رأی پاک حامیان «مظفر نامدار» کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت امشب در ستاد مرکزی وی واقع در خیابان معلم روبروی استانداری برگزار شد.

دلم از کسانی که داد از دین می زنند ولی رقابت جوانمردانه نمی کنند، گرفته است

photo_2016-02-21_00-35-18به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , با بیان اینکه می توانستم در جمع کسانی دیگری باشم گفت: خوشحالم که در جمع افرادی هستم که قلبشان برای این شهر می تپد و می خواهند افرادی امور را در دست گیرند که اگر باری از دوش مردم بر نمی دارند حداقل باری را اضافه نکنند.
نامدار اظهار کرد: می توانستیم در جاهایی باشیم که بسیار گرم تر از این ستاد باشد و از چیزهایی که خوشایند مردم مانند پول و … بود حرف می زدند.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رقابت ها همیشه جوانمردانه نیست تصریح کرد: بنده بسیار دلم از کسانی که شعارهای بزرگ می دهند، داد از دین می زنند ولی رقابت جوانمردانه نمی کنند، گرفته است.
وی ادامه داد: آنها نمی خواهند مردم در یک فضای سالم و با فکر آزاد جست وجو کنند و کاندیدای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

مردم باید آرای خود را سرمایه کنند نه هزینه

نامدار با اشاره به اینکه مردم باید آرای خود را سرمایه کنند نه هزینه گفت: ما تاکنون آرای خود را هزینه کردیم نه سرمایه و خوشحالم در جمع کسانی هستم که این دوره تلاش کردند آرای خود را سرمایه کنند نه هزینه.
وی ادامه داد: آرایی که سرمایه شود از خودش تولید می آورد و ما تاکنون هزینه کردیم البته این بدان معنا نیست که انسان هایی بدی را انتخاب کردیم ولی آراء هزینه شده است نه سرمایه وهیچ پیشرفتی نداشتیم.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر رشت همیشه در طول تاریخ جزو شهرهای سرآمد بوده است تصریح کرد: نمی دانم با این وجود چرا ما اکنون همیشه هزینه می کنیم.
وی گفت: ما از وضع موجود راضی نیستیم و این بدان معنا نیست که از نظام یا دولت راضی نیستیم فقط از وضع موجود راضی نیستیم.

نمی دانم چرا آرام آرام خصوصا از دهه دوم انقلاب تغییر کرده ایم

photo_2016-02-21_00-35-30نامدار با اشاره به اینکه نمی دانم چرا آرام آرام خصوصا از دهه دوم انقلاب تغییر کرده ایم گفت: شاید این موضوع بدین دلیل است که قبلا ما می خواستیم چیزی را بدست آوریم می رفتیم در مساجد و مسیر انتخابات در مسجد مشخص می شد و در آنجا نمی توانستیم دروغ بگوییم در خانه های خدا جرأت نداشتیم دروغ بگوییم.
وی ادامه داد: وقتی از مساجد بیرون آمدیم انواع و اقسام نمایش های انتخاباتی شروع شد.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت افزود:ستاد موجود توسط فردی در اختیار ما قرار گرفته است که بنده وی را نمی شناسم و اگر این ستاد در اختیار بنده نبود باید در خیابان چادر می زدیم .البته این بدان معنا نیست که پول نداریم، ما می توانستیم در کنار کسانی باشیم که میلیاردی برای ما هزینه کنند زیرا آنها می دانند که چه کسانی شانس بالایی برای رأی آوردن دارند و سپس می خواهند پولهایشان را که هزینه کرده اند از دست مردم بدبخت بیرون بکشند.

نامدار با اشاره به اینکه هزینه کردن برای انتخابات غیر معقول است و هیچ معنایی ندارد اظهار کرد: کسانی که خودشان سالها مجری قانون بودند و انتخابات را برگزار می کردند اکنون پوسترها و بنر های غیر قانونی نصب کرده اند.

تا زمانی که اعتقاد به رای پاک نباشد بنده اگر رو به قبله نیز باشم در انتخابات شرکت می کنم

وی افزود: ما که نمی توانیم خودمان را در این فضا کنترل کنیم جاهایی که امانت مردم دست ما می آیند مسلما خودمان را نمی توانیم کنترل کنیم.
نامدار گفت: برخی می خواهند بنده را خسته کنند و می گویند تو چند دوره رأی نیاوردی پس چرا بازهم شرکت می کنید یک جواب می دهم و می گویم تا زمانی که در انتخابات فضا به گونه ای باشد که منطق فریب مردم، نمایش، پول خرج کردن، سفره پهن کردن باشد بنده در انتخابات شرکت خواهم کرد.
وی افزود: این ناامیدی که به افراد معتقد و مذهبی این شهر آمده است تکلیف را برای ما ایجاد می کند که در انتخابات شرکت کنم.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با اشاره به اینکه تا زمانی که اعتقاد به رای پاک نباشد بنده اگر رو به قبله نیز باشم در انتخابات شرکت می کنم گفت: رأی درست گرفتن از مردم سخت است زیرا باید با تک تک آنها صحبت کنیم و بگوییم بیایید ما را سرمایه کنید زیرا ما سرمایه های بزرگی در این شهر داریم.

نامدار با بیان اینکه برخی ما را به مسخره می گیرند و می گویند «خودتان را بکشید هیچ کاری نمی توانید بکنید و ما با پول همه کار می کنیم» و این موضوع باعث رنجش خاطر ماست.
وی گفت: به افراد ستاد خود اعلام کردم که در اندازه پوستر از چارچوب قانون خارج نشوید زیرا اگر در این کار ساده از چارچوب قانون خارج شویم دیگر نمی توانیم خود را کنترل کنیم.

مگر این مجلس چه دارد که برخی حرص می زنند تا به آن راه پیدا کنند!؟

photo_2016-02-21_00-33-28این کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه افرادی مانند بنده می توانند سرمایه های خوبی برای استان باشند اظهار کرد: اگر کشور، انقلاب، مردم و شهر خودتان را دوست دارید شما را به خدا ساکت ننشینید و اجازه ندهید که فرصت طلب هایی را که ما در زمان انقلاب آنها را از در خارج کردیم از پنجره با اسپانسرهای میلیاردی وارد شوند.
وی گفت: بنده از هزینه های میلیاردی افراد تعجب می کنم مگر این مجلس چه دارد که برخی حرص می زنند تا به آن راه پیدا کنند!؟ حقوق یه نماینده مجلس مگر چقدر است!؟ حقوق یک نماینده مجلس بیش از ۵ میلیون تومان نیست.
نامدار اظهار کرد: مردم این دوره تصمیم های خوبی گرفته اند وگرنه بنده که عددی نیستم این آرمان های بنده است که افراد دنبال بنده آمده اند و حتما یک چیزی گفتم که افرادی چون شما اینجا آمده اند.
وی افزود: بنده نیز دارم هزینه می کنم اما با این تفاوت که بنده از آبروی مردم هزینه می کنم نه مالی.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت مردم را قسم داد که از سه رأی خود در انتخابات استفاده کنند زیرا سه نماینده قوی ده ها برابر از یک نماینده قوی کار می کنند.
نامدار یا بیان اینکه اگر مردم دلگیری دارند دلگیری از ماست نه از نظام اظهار کرد: ما از آرمان هایمان عدول کردیم و آرام آرام خودمان را باختیم. به کمپین ترک اعتیادی رفتم که نزدیک ۷۰ تا ۸۰ جوان آنجا حضور داشتند از مسئول آنجا پرسیدم چند عدد از این کمپ ها وجود دارد گفت ۴۲۰ کمپ قانون و ۴۲۰ کمپ غیر قانونی وجود دارد اما به یک سالن ورزشی رفتم پرسیدم چند تا از این سالن ها داریم گفتند ۵ عدد .بنده گفتم وقتی این سالن ها را نمی سازیم باید جوانان را در کمپ ها مشاهده کنیم.
نامدار همچنین ادامه داد: در این کمپ های ترک اعتیاد رسمی وجود دارد که همه اعتراف می کنند وقتی به بنده رسید بنده نیز گفتم معتادم همه تعجب کردند ولی من گفتم باور کنید بنده نیز معتادم ولی تفاوت اعتیاد من با شما در این است که ماهایی که اسم مسئول داریم معتاد به دروغگویی، دست درازی به مال مردم، خلافکاری، اختلاس هستیم و این هم اعتیاد است و این باعث شرمندگی است و تفاوت دیگر اینکه شما شجاعت اعتراف دارید و ما شجاعت این اعتراف را نداریم و ما کاری را شما نکردیم که شما اینجا هستید.
وی در پایان گفت: من یک خط شکن هستم زیرا یک رزمنده ام و هنوز در سنگر قرار دارم فقط نوع جنس سنگر من تغییر کرده است.

tel final1

Share