مدیر راهداری گیلان خبر داد :

فعالیت ۴۱ اکیپ راهداری گیلان در نوروز ۹۵ /راه اندازی سامانه ۱۴۱ برای ارائه اطلاعات راه‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایران پرست با اشاره اشاره به اینکه راهدارخانه‌های استان برای استقبال از نوروز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند، افزود: حدود ۴۱ اکیپ راهداری در گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی در آماده‌باش هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر ساله در ایام نوروز، در راستای تامین امنیت شهروندان و مسافران ، طرح راهداری نوروزی به طور روزانه و تمام وقت برای تسهیل در تردد مسافران اجرا می‌شود.photo_2016-03-10_15-23-04
محمود ایران پرست مدیر راهداری گیلان با اعلام این خبر گفت:این طرح با حضور بیش از۴۸۱ راهدار در ایام نوروز اجرا می‌شود و راهداران در راستای تامین امنیت مسافران و گردشگران خدمات مطلوب ارائه خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه راهدارخانه‌های استان برای استقبال از نوروز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند، افزود: حدود ۴۱ اکیپ راهداری در گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی در آماده‌باش هستند.
مهندس ایران پرست تصریح کرد: گیلان از ظرفیت گردشگری خوبی برخوردار است و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، لذا در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات مطلوب و ارزنده ورود گردشگر به استان دوچندان شود.
این مسئول از اختصاص ۲۶۴ دستگاه خودرو برای ایام نوروز در جاده‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: راهداران استان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
وی گفت: اجرای طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۵ در گیلان ادامه دارد.
مدیر راهداری گیلان به بازبینی و اطمینان خاطر از سلامت روشنایی و چراغ های چشمک زن در طول مسیرهای مواصلاتی توسط نیروهای راهداری اشاره کرد و بیان داشت: آماده سازی ومبلمان راهها نظیر خط کشی راهها ، ساماندهی علائم افقی ، عمودی و تجهیزات ایمنی در راهها ،پاکسازی حاشیه راه‌ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده ، شستشوی تابلوها ،عملیات لکه گیری ،تسطیح و مرمت راهها،شانه سازی، نصب ، مرمت و اصلاح گاردریل های صدمه دیده ، سامان دهی فضای سبز محورهای شریانی، نظافت و تجهیز ۲۵ راهدارخانه ثابت وسیار و مساجد بین راهی درسطح محورهای استان انجام شده است.
وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل بسیارخوبی باسایر سازمان‌ها و ارگان های مسئول بمنظور خدمات دهی هرچه بهتر به مسافرین نوروزی حاصل شده است، تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ برای ارائه اطلاعات راه‌ها برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه تماس حاصل نمایند.
مدیر راهداری گیلان، اعزام خودروهای گشت راهداری در برخی از محورها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: استقرار ماشین‌آلات راهداری منقش به پرچم، بنر و پلاکارد در جنب ادارات راه و شهرسازی شهرستانها و راهدارخانه‌ها، اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی در محل‌های پیش‌بینی شده، هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش زیرنویس هشدارهای ایمنی، اطلاع‌رسانی تلفن‌ها و پخش در برنامه‌های پربیننده از جمله سایر اقدامات پیش‌بینی شده می‌باشد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز یادآور شد: از رانندگان محترم می‌خواهیم با ماموران پلیس راه و راهداران استان همکاری کنند.

tel final1

Share