بازدید آیت الله قربانی از مسجد حرم خواهر امام رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت، توسعه صحن حرم مطهر و الصاق عرصه دبستان جنب حرم که عن قریب به فضای حرم اضافه خواهد شد را امری لازم و مناسب برشمردند و آن را در جهت افزایش میزان استفاده عمومی از فضای معنوی حرم بسیار ضروری دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلان خبرحضرت آیت الله قربانی، نماینده معزز ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و جمعی از مسولین استانی از پروژه توسعه حرم مطهر فاطمه اخری و بازسازی مسجد آستان مطهر بازدید نمودند.photo_2016-03-07_11-43-40
در این بازدید که روز گذشته انجام شد، حضرت آیت الله قربانی از مراحل مختلف پروژه توسعه حرم مطهر حضرت  فاطمه اخری (س) و مراحل بازسازی مسجد بزگ آستان مطهر بازدید نموده و ضمن اشنایی بیشتر با مراحل مختلف تکمیل این پروژه بزرگ، رهنمودهای متعددی نیز اراده نمودند.

حضرت آیت الله قربانی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از ساخت شبستان حرم مطهر، آن را مکان مناسبی برای عبادت مومنین علی الخصوص بانوان گرامی ذکر نمودند.

ایشان همچنین اقدام اداره کل اوقاف استان گیلان در جهت ترمیم قبر حضرت آیت الله لاکانی (ره) را نیز مهم و مورد توجه برشمرده و توصیه هایی در این خصوص به ویژه در زمینه حفظ و رعایت حرمت علمای سلف بیان فرمودند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت، توسعه صحن حرم مطهر و الصاق عرصه دبستان جنب حرم که عن قریب به فضای حرم اضافه خواهد شد را امری لازم و مناسب برشمردند و آن را در جهت افزایش میزان استفاده عمومی از فضای معنوی حرم بسیار ضروری دانستند.

ضمنا ایشان با تأکید بر بازسازی مناسب و درخور شأن مسجد بزرگ آستان مطهر، تاکید نمودند که تلاش شود تا بازسازی مسجد تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به اتمام برسد تا مومنین، مجاورین و نمازگزاران بتوانند از فضای معنوی آن نهایت استفاده را ببرند.

tel final1

Share