آگشته خبرداد

 طرح همسان سازی تابلوهای سر در مغازه های لاهیجان اجرا می شود

شهرداری لاهیجان در نظر دارد به منظور جلوگیری از ناهنجاری های بصری و ساماندهی منظر شهری، نسبت به همسان و یکسان سازی تابلوهای سر در مغازه های سطح شهر اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان از همسان سازی تابلوهای سر در مغازه های شهر لاهیجان خبرداد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، سعید آگشته در گفت وگویی افزود: شهرداری لاهیجان در نظر دارد به منظور جلوگیری از ناهنجاری های بصری و ساماندهی منظر شهری، نسبت به همسان و یکسان سازی تابلوهای سر در مغازه های سطح شهر اقدام کند.

IMG_5220وی اضافه کرد: بدیهی است یکی از وظایف شهرداریها در کشور انتظام بخشی کالبدی و بصری است و در همین راستا مجموعه معاونت طرح و برنامه، سرمایه گذاری، و خدمات شهری شهرداری لاهیجان با طراحی و برنامه ریزی برای اجرای این پروژه درصدد اجرایی کردن آن به صورت پایلوت در یکی از خیابانهای اصلی شهر می باشند.

وی گفت : لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور است و در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی و گردشگری می بایست به منظر بصری سطح شهر و واحدهای صنفی و مغازه ها هم توجه کنیم.

آگشته اظهار کرد: برای پیشرفت یک شهر همه شهروندان باید تلاش و مشارکت کنند تا بتوانیم با فرهنگ سازی در مباحث مختلف شهروندی برای توسعه شهر زیبای لاهیجان تلاش نماییم.

شهردار لاهیجان اضافه کرد:تیم مدیریت شهری برای عمران و آبادانی شهر لاهیجان از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند و برای زیبا سازی شهر تلاش های لازم را انجام می دهد ولی نقش شهروندان هم برای حفظ وضعیت آراستگی شهری بسیار مهم می باشد.

tel final1

Share