حسن شاخصی نماینده ادوار مردم آستانه اشرفیه در مجلس

برخی با پرچم محیط زیست در حال نابود کردن اقتصاد کشور هستند/بیشتر یک چهره اقتصادی هستم تا سیاسی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شاخصی با بیان اینکه برخی با پرچم محیط زیست در حال نابود کردن اقتصاد کشور هستند بیان کرد: در کشور هایی بمانند ایتالیا ، ترکیه و آلمان و چندین کشور عربی در کنار رودخانه و دریاها سازه های مختلفی ساخته می شود ولی برخی مسئولین ما می گویند ساخت و ساز و فعالیت در کنار دریا مخاطره زیست محیطی به همراه دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن شاخصی مدیرعامل شرکت سلامت جم در جمع خبرنگاران درخصوص کنسرسیون پاساگارد با معرفی اعضای این شرکت عنوان کرد: بخش خودروی این شرکت به صورت عملیاتی در آینده بسیار نزدیک افتتاح خواهد شد و این شرکت فقط در حوزه خودرو فعالیت نمی کند بلکه در مواردی چون بسته بندی انجماد مواد غذایی ، ساخت دستگاه کمپوست ، قطعات یدکی خودرو نیز فعالیت خواهد داشت.

نماینده اسبق مردم آستانه اشرفیه با بیان اینکه سالها در حوزه اقتصاد فعالیت داشته و قانون گذار بوده است اظهار کرد:همواره علاقه مند بودم در استان خودم فعالیت داشته باشم تا که شاید فعالیت من تبدیل به الگویی برای حل معضل بیکاری جوانان جویای کار باشد و این شرکت می تواند بستری برای توسعه چنین بنگاه اقتصادی در کشور باشد.

بهینه سازی کارخانه های گیلان

ad88c8b7-9e36-49e6-b825-7f2ed47764adشاخصی با اشاره به اینکه بر دست تمام کسانی که می خواهند در مملکت کار کنند بوسه می زند, تصریح کرد: معتقد هستم که در جهان پیشرفته امروزی موفقیت متعلق به مدیران کاربردی است که با الگو قراردادن و بهره گیری از تجربیات کشورهای قوی در بخش صنعت موفق شوند و در همین راستا بنده کشور آلمان را الگو قرار داده ام زیرا تاکنون بنگاه اقتصادی ورشکسته ای نداشته است .
نماینده ادوار مردم آستانه اشرفیه در مجلس اظهار کرد: پیشنهاد می کنم برای بهینه سازی شرکت ها و کارخانه های موجود در استان گیلان سازمان یا تشکیلاتی راه اندازی شود تا بتواند شرکت های ورشکسته و تعطیل شده را راه انداری نماید که این موضوع در کشورهای پیشرفته وجود داشته و بصورت کاملا در دستان بخش خصوصی است .
مدیرعامل شرکت سلامت جم با اشاره به اینکه سال آتی به مانند دوره های گذشته نیست و توقعات مردم تغییر کرده است ,تاکید کرد: بر این باور هستم که بستر فضای رشد اقتصادی در این دولت بیشتر فراهم است که با برنامه ریزی پویا در حوزه اقتصاد  می توان به کشور کمک کرد.امروزه نگاه جمهوری اسلامی و انقلاب ما فرا منطقه ای و توقعات جهانی شده است.

بیشتر یک چهره اقتصادی هستم تا سیاسی

۶۷۹۶۵۱۲۰-a537-4733-b1a8-fd5c57b08ce3وی با بیان اینکه بیشتر یک چهره اقتصادی هستم تا سیاسی ,تصریح کرد: شخصا علاقه ای به گفتمان سیاسی نداشته اگرچه نماینده مجلس ذاتا سیاسی خواهد بود ولی دغدغه جامعه امروزی ما بیشتر دغدغه اقتصادی است. بنده در طول ۸ سال نمایندگی خود تنها یک مراجعه کننده سیاسی داشتم.

نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احترام به نظر شورای نگهبان گفت:اگر به هر دلیلی نتوانستم در انتخابات شرکت کنم دستورات شورای نگهبان را بالای سر می گذارم اما در صورت  پیروزی در انتخابات اولویت بنده در حوزه اقتصاد خواهد بود.

نماینده اسبق مردم آستانه اشرفیه در پاسخ به سئوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه چه تغییری پس از دوری چندین ساله از مجلس در خود احساس می کند عنوان کرد: در اولین دوره حضورم در مجلس ۲۹ ساله بودم و کارشناسی حقوق داشتم اما اکنون با ۵۵ سال سن ، کارشناسی ارشد علوم سیاسی و پی اچ دی اقتصاد کلان از دانشگاه هاوایی را اخذ کرده ام و دلیل ورود به عرصه انتخابات را کمک به دولت و مردم در عرصه اقتصادی می دانم.

اقتصاد مقاومتی را چراغ راه کشور قرار دهیم

b1807361-1b78-4a54-bb39-2fdba1071692وی در خصوص تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی بیان داشت: باید اقتصاد مقاومتی چراغ راه کشور قرار داده و از آن تبعیت کنیم زیرا از راه های برون رفت از معضلات و همچنین کشف اقتصاد پویا همین اقتصاد مقاومتی بوده است و امروز وظیفه ما این است که تمامی توان خویش را به کار گرفته تا اثرات آن کسانی که برای دفاع از خاک این کشور جان خود را نثارکرده اند پدیدار شود.

شاخصی با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد بندرانزلی یادآور شد: منطقه آزاد تجاری انزلی از نقاط قوت و مهم استان است و اعتقاد دارم که از امکانات و پتانسیل آن به صورت کامل بهره برداری نمی شود اگرچه ریاست محترم منطقه آزاد انزلی هر ساله بهتر عمل کرده و اقدامات چشم گیری را انجام داده اند اما نیاز به اطلاع رسانی بیشتری در خصوص خدمات این منطقه است.

وی با انتقاد از عدم اجرای مصوبات گذشته هیات دولت در این چند دوره خاطرنشان کرد: قریب به دو دهه تعریض جاده ای ۱۷ کیلومتری و قریب به یک دهه کلنگ راه آهن قزوین رشت به زمین خورده است ولی روند تکمیل آن تا کنون به طول انجامیده است .مدیران استان باید به این موضوع توجه کنند چرا که زیر ساخت ها از شاخص های مهم اقتصادی است گرچه بر این اعتقاد بوده ام که در ۳۶ سال گذشته از لحاظ اقتصادی رشد کرده ایم.

برخی با پرچم محیط زیست در حال نابود کردن اقتصاد کشور هستند

این کارشناس اقتصادی در خصوص عملکرد نمایندگان گیلان گفت: تصورم بر این است که می توانستند خیلی بهتر عمل کنند خصوصا در دولت آقای احمدی نژاد که دولت مستضعف گرا بود و درآمد خوبی از فرآورده های نفتی داشتیم اما کمبودهایی حس شد این موضوع در حالی است که در حال سپری کردن دهه چهارم انقلاب بوده ایم و نباید دیگر فقری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی با پرچم محیط زیست در حال نابود کردن اقتصاد کشور هستند بیان کرد: در کشور هایی بمانند ایتالیا ، ترکیه و آلمان و چندین کشور عربی در کنار رودخانه و دریاها سازه های مختلفی ساخته می شود ولی برخی مسئولین ما می گویند ساخت و ساز و فعالیت در کنار دریا مخاطره زیست محیطی به همراه داشته و همین موضوع کمی دست مدیران شهری را بسته است . از تمام افرادی که در آینده به مجلس ورود پیدا می کنند می خواهم این موضوع را به جد پیگیری کنند.

شاخصی در پایان ازعملکرد سلیقه ای برخی مدیران انتقاد کرد و تصریح کرد:  برخی از معضلات به دلیل سوء مدیریت است.

tel final1

Share