لاریجانی در صحن علنی مجلس:

امیدواریم فضای رونق و سرمایه‌گذاری ایجاد شود/امروز روز فرخنده‌ای است که تجلی اراده ملت است/در حل مسئله هسته‌ای،نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری و هدایت‌های ایشان راهگشا بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با لغو تحریم‌ها، فضای جدیدی برای تلاش، ایجاد رونق و سرمایه‌گذاری فراهم شود و دوره جدیدی برای ایران رقم بخورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر ،رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با لغو تحریم‌ها، فضای جدیدی برای تلاش، ایجاد رونق و سرمایه‌گذاری فراهم شود و دوره جدیدی برای ایران رقم بخورد.۱۸۳۸۰۴۴

در جلسه علنی روز یکشنبه پس از ورود رئیس‌جمهور به صحن علنی مجلس برای ارائه لایحه بودجه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت دکتر روحانی و اعضای هیات دولت خیرمقدم عرض می‌کنم که امروز برای ارائه لایحه بودجه به مجلس تشریف آورده‌اند.

لاریجانی ادامه داد: امروز روز فرخنده‌ای است که تجلی اراده ملت است و موضوع هسته‌ای به نتیجه رسید و تحریم‌ها برداشته شد.

رئیس مجلس اظهار داشت: لازم می‌دانم از آقای روحانی که تلاش زیادی در این راه داشتند و آقای ظریف و تیم مذاکره‌کننده تشکر کنم که زحمت زیادی مصروف کردند که این معضل از جلوی پای ملت برداشته شود.

لاریجانی افزود: دیشب آخرین گام برای برداشته شدن تحریم‌ها برداشته شد و ملت با پایداری و استقامت خود، اراده‌اش را محقق کرد.

وی تصریح کرد: از تلاش‌ها و پایمردی ملت سپاسگزاری می‌کنیم و از حمایت‌ها و هدایت‌های رهبری که در طول این ۱۲ سال با راهنمایی‌هایشان هم در ایجاد فناوری هسته‌ای نقش اول بود و هم در تثبیت فناوری هسته‌ای نقش ایشان یکّه بود، تشکر می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حل مسئله هسته‌ای، نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری و هدایت‌های ایشان راهگشا بود و از رهبری انقلاب هم سپاسگزاری صمیمانه می‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: آرزومندیم فضای جدیدی برای تلاش و ایجاد رونق و سرمایه‌گذاری فراهم شود تا دوره جدیدی برای ایران رقم بخورد.

tel final1

Share