به دلیل شدت بارش برف

محور پونل به خلخال مسدود شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی این استان گفت: محور پونل به خلخال به دلیل شدت بارش برف مسدود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی این استان گفت: محور پونل به خلخال به دلیل شدت بارش برف مسدود است.barf1

مهیار رستگار با اشاره به آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های گیلان اظهار کرد: بارش باران سطح جاده‌ها را لغزنده کرده است.

وی با بیان اینکه ارتفاعات گیلان با بارش برف همراه است، افزود: تردد در محور اسالم به خلخال همچنان با زنجیر چرخ امکانپذیر است و رانندگان در این مسیر وسایل ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان افزود: محور سیاهکل به دیلمان از منطقه لونک تا دیلمان برف باریده و استفاده از زنجیر چرخ در این محور ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش برف محور پونل به خلخال را مسدود کرده است، گفت: به دلیل فقدان ایمنی لازم محور پونل به خلخال مسدود شده و تردد از مسیر جایگزین اسالم به خلخال انجام می‌شود.

رستگار، تردد در محور جیرنده رودبار و ارتفاعات رودسر را نیز تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر خواند و تصریح کرد: به دلیل طغیان رودخانه ماچیان محور رودسر به رحیم‌آباد از این مسیر پل ماچیان مسدود است و از مسیر جایگزین کلاچای به رحیم‌آباد استفاده شود.

وی عبور از پل ماچیان را به دلیل طغیان رودخانه خطرناک خواند و یادآور شد: رانندگان از مسیرهای جایگزین برای ایمنی بیشتر استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت مقررات رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز را مورد تاکید رانندگان در جاده‌های این استان قرار داد.

بارندگی گیلان که همچنان ادامه دارد برخی از نقاط این استان را دچار آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها کرده است.

/فارس

Share