عصر امروز اتفاق افتاد:

تساوی داماش با آلومینیوم در روزی که مستحق برد بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران جام آزادگان تیم فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران ,جام آزادگان تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوییک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا برای برای تیم داماش گیلان در این مسابقه رضا محمدی، سعید مرتضوی، محمد رستمی، سعید طالبی، محمدر۲۰۱۵۱۰۰۵۱۵۲۸۴۵_damashضا مهدی زاده، هادی سهرابی، مصطفی حاجتی، آرمین منفردوست، محمد حیدری، حسن نجفی، بهنام عسگر خانی به میدان رفتند.

گل اول بازی با ارسال توپ توسط حسن نجفی و ضربه تمام کننده سعید طالبی برای داماش گیلان به ثمر رسید در ادامه این آلومینیوم اراک بود که از غفلت مدافعان داماش استفاده کرد و جواد مولایی با قرار گرفتن در یک موقعیت تک به تک با دروازبان گل تساوی را به ثمر رساند.

داماش پس از دریافت گل توپ و میدان را به دست گرفت و موقعیت های زیادی به روی دروازه حریف ایجاد کرد و دوبار با ضربه های سعید مرتضوی و محمد حیدری تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد.

در پایان دو تیم در روزی که داماش برای برد همه کار کرده بود به تساوی رضایت دادند تا هنوز داماش برای بقاء در دسته اول احساس خطر کند.

tel final1

Share