فرمانده سپاه قدس گیلان

امروز خط مقدم مقاومت سوریه است/دوری از ولایت دورازه نفوذ دشمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد:در هیاهوی فضای سیاسی و اجتماعی امروز کشور ملاک سخن رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رصد رودسر ,عصر امروز یادواره ۱۲۹ شهید بخش چابکسرشهرستان رودسر همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) در مسجد بازار شهر چابکسر با حضور سردار عبدا… پور فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد.

DSC_8398_wmسردار عبدالله پور ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) راه شهدا را مسیری آرمانی با هدف حفظ اسلام ناب محمدی (ص) خواند و افزود: امروز شهدا انقلاب اسلامی حافظ این نظام بوده و همه عملکرد ما توسط شهدا رصد می شود و اگر کوتاهی کنیم چگونه پاسخگوی آنها خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه قدرت امروز جهان اسلام مدیون انقلاب اسلامی و تمامی شهدای این مرز بوم است افزود: وحدت و دوری از نقاط تفرقه انگیز می تواند از ایجاد فتنه جلوگیری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: امروز خط مقدم مقاومت سوریه بوده و شهدای مدافع حرم با همان نگاه شهدای دفاع مقدس وارد جبهه های حق علیه باطل می شوند و با فداکاری جان خود این سنگر مقاومت را حفظ می کنند.

وی با اشاره به تجربه تلخ گذشته در تاریخ کشور که با دوری از ولایت دشمن توانست در آنها نفوذ کند و جبهه مقاومت را شکست دهد گفت: تا زمانی که راه شهدا را طی کنیم هرگز دشمن نخواهد توانست بر ما غلبه کند.

DSC_4687عبدالله پور تصریح کرد: عمل به دستورات رهبری و عدم ارائه تفکر شخصی از حوادث منطقه ای می تواند باعث دودستگی و از بین رفتن وحدت کلمه شود و این را محکوم به شکست است.

وی با تاکید براینکه دشمن برای از بین بردن ولایت و نظام اسلامی نتیجه سالها تلاش خود را با عنوان داعش در منطقه ما حمایت می کند افزود: نباید فریب دشمن را بخوریم و با کلام و بین مطالب در زمین دشمن بازی کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد:در هیاهوی فضای سیاسی و اجتماعی امروز کشور ملاک سخن رهبری است.

گفتنی است با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز یادمان ۲ شهید گمنام بخش چابکسر شهرستان رودسر به بهره برداری رسید.این یادمان با سازه ای فلزی و بتونی در ابعاد ۷*۷ و ارتفاع ۶٫۵ متر ساخته شده است .

tel final1

Share