پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش بخوانند:

مدارک مورد نیاز برای استخدامی آموزش و پرورش/۲۳ تا ۲۸ آبان زمان بررسی مدارک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرارگرفته و همچنین معرفی شدگان دارای سهمیه ایثارگری اصل مدارک و مستنداتی که در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده را براساس کد شغل- محل انتخابی در استان مربوط با مراجعه به محل تعیین شده جهت بررسی ارائه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، روابط عمومی آموزش و پرورش نحوه ارسال مدارک و ارائه آن را اعلام کرد.estekhdam

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرارگرفته و همچنین معرفی شدگان دارای سهمیه ایثارگری اصل مدارک و مستنداتی که در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده را براساس کد شغل- محل انتخابی در استان مربوط با مراجعه به محل تعیین شده جهت بررسی ارائه کنند. معرفی شدگان دارای سهمیه خاص می باید مدارک و مستندات مربوط به استفاده ازسهمیه مزبور و رشته شغلی مرتبط را ارائه کنند.

زمان انجام بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون، ازساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۳ تا ۱۸ بعداز ظهر، در فاصله زمانی ۲۳ تا ۲۸ آبان ماه ۹۴ خواهدبود.

مدارک لازم:

یک قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری، اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن، اصل کارت پایان خدمت (برادران)، اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی ) و یک برگ تصویر آن، اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین، اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه‌های اجرایی از ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. گواهی سوابق خدمت تمام وقت مربیان پیش دبستانی مورد تایید اداره آموزش وپرورش منطقه/شهرستان ( براساس دستورالعمل شماره ۱۱۸۰۱۳ مورخ ۲۱ شهریور ۹۴)، گواهی سوابق خدمت تمام وقت نیروهای خرید خدمات آموزشی دارای سوابق پرداخت بیمه. (براساس دستورالعمل شماره ۱۱۸۰۱۳ مورخ ۲۱ شهریور ۹۴)، مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مدارک مربوط به فرهنگی بودن یکی از اولیاء داوطلب(کارت شناسایی با کد پرسنلی و آخرین حکم کارگزینی)
معرفی شدگان سه برابر ظرفیت و داوطلبان دارای سهمیه خاص ( ایثارگران ، خانواده شهداء و…) باید فرم تایید مدارک و مستندات و معرفی نامه برای شرکت در مصاحبه استخدامی (فرم شماره ۸) را دریافت کنند و مطابق زمان اعلام شده در فرم مزبور به مرکز مجری مصاحبه استخدامی مربوط (استان مربوط به کد” شغل- محل انتخابی”) مراجعه کنند.

همچنین باید نسخه ای از پرینت فرم اطلاعات فردی ازسایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی http://www.gozinesh.medu.ir را دریافت ،نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، تحویل نماینده هسته گزینش مستقر در مرکز مصاحبه استخدامی استان اقدام کنند.

tel final1

Share