افشاگری رئیس فدراسیون وزنه برداری:

پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی مرادی که قبل از رضازاده ریاست فدراسیون وزنه برداری را بر عهده داشته گفته است که پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شفقنا ،علی مرادی که قبل از رضا زاده ریاست فدراسیون وزنه برداری را بر عهده داشته گفته است که پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بوده است.۵۳۸۷۰۷_۳۲۶

یکه‌تازی بی‌سابقه حسین رضا‌زاده در وزنه‌برداری دنیا که از قهرمانی او در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی آغاز شد او را مورد توجه بسیاری از کشورها قرار داد.

گفته می شد که نخستین مشتری رضازاده یونانی‌ها بودند که قصد داشتند با حقوق ماهیانه ۲۰ هزار دلاری او را به تابعیت خود در بیاورند تا هرکول ایرانی برای آنها در المپیک ۲۰۰۴ آتن وزنه بزند، اما رضا‌زاده در نهایت چنین پیشنهادی را نپذیرفت.

اما مسئله ای که علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با هفته نامه تماشاگران امروز آن را دروغ خوانده، پیشنهاد چند میلیون دلاری ترکیه به رضا زاده است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری مدعی است در سال ۲۰۰۲، در هواپیما هماهنگ شد که این دروغ را بسازند.

گفته می شد که ترکیه به رضازاده پیشنهاد ۲۰هزار دلار حقوق ماهانه داد، اگر رضازاده پیشنهاد ترک‌ها را می‌پذیرفت و در المپیک آتن برای این کشور مدال طلا کسب می‌کرد جایزه‌ای ۱۰ میلیون دلاری در انتظار او بود، اما رضازاده حاضر به پذیرش این پیشنهاد هم نشد.

telegramdintitled

Share