فرماندار فومن در جلسه شورای اداری

نصب بنر تبلیغاتی بدون اخذ مجوز ممنوع است/استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن بر ضرورت عدم نگاه انتخاباتی مسئولین در کارهای اجرایی تاکید کرد و گفت:در جریان انتخابات آبروی ۳۰ ساله خود را نخواهم فروخت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن در جلسه شورای اداری این شهرستان با عرض تسلیت شهادت سردار همدانی به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و در این زمینه اظهار داشت: مسائل مرتبط با حاشیه نشینی ، بیکاری ، اعتیاد ، طلاق ، فقر ، مشکلات معیشتی زنان بی سرپرست و بد سرپرست نیاز به نظارت ، کنترل و مدیریت دارد.

دولت فقط رئیس جمهور نیست/مدیران افق دید خود را ارتقا دهند

۲_۱به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,با بیان اینکه نباید دولت را فقط در رئیس جمهور و هیئت وزیران محدود کنیم تشریح کرد:مجموعه دستگاه های اجرایی هر شهرستان عوامل اجرایی دولت در آن شهرستان محسوب هستند و باید در قبال مسائل مختلف احساس مسئولیت کنند. دولت یعنی همین اعضای شورای اداری در استان ها و شهرستان ها.

مومنی زاده بر ضرورت ارنقا افق دید مدیران تاکید کرد و گفت:بنابراین کلیه مدیران شهرستان باید افق دید و نگاه خود را ارتقاء دهند و صرف اینکه صبح سر کار بیایند و ظهر به خانه روند شایسته نظام و دولت نیست و باید روحیه تحول گرا داشته باشند.

فرماندار فومن با اشاره به شعار انتخاباتی دکتر روحانی که گفته بود«سانتریفیوژ باید بچرخد ولی چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد» اظهار داشت:این شعار امروز خود را نشان داده است و دولت در زمینه اقتصادی و سیاست داخلی و بین المللی موفقیت های خوبی کسب کرده است .

وی افزود: دولت تدبیر و امید در سیاست داخلی ثبات و آرامش ایجاد کرده و از شدت تنش ها کاسته است.

فرماندار فومن موفقیت های دولت را ناشی از عقلانیت و تدبیر در گفتار ، رفتار و کردار دولتمردان در عرصه داخلی و بین المللی دانست و افزود: در ٢سال گذشته شاهد  نوسانات شدید اقتصادی نبودیم و تغییر نرخ تورم از ۴۳ درصد به ١٣ درصد و ثبات نسبی در قیمت ها و خروج از رکود کامل به سمت رونق اقتصادی به همین دلیل است.

مومنی زاده به سایر خدمات دولت اشاره کرد و افزود: دولت در سایر حوزه ها نیز خدمات ارزشمندی ارائه نموده که از جمله آنها میتوان تحول در نظام سلامت و کاهش هزینه های درمانی مردم ، توسعه بیمه همگانی ، افزایش میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر از حدود ۴٠ به حدود ۶٠ درصد ، محرومیت زدایی از روستاها و فعال سازی اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی اشاره کرد.
فرماندار فومن تنوع جریانات فکری و سیاسی را امری طبیعی دانست و ضمن تاکید بر ضرورت نقد اظهار داشت: اظهار نظرها و نقدها نباید غیر منصفانه باشد و با تخریب و تهمت همراه شود.

استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای إسلامی اشاره کرد و یادآور شد:انتخابات نشانگر مردم سالاری است و همه باید در چارچوب قانون رفتار کنند.
مومنی زاده ضمن تاکید بر لزوم بسترسازی برای برگزاری یک انتخابات قانونی، سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری مردم إظهار داشت :در جریان برگزاری انتخابات پیش رو بی طرف هستیم و استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است و بدون تعارف با متخلفین با قاطعیت برخورد خواهد شد.

فرماندار فومن بر ضرورت عدم نگاه انتخاباتی مسئولین در کارهای اجرایی تاکید کرد و گفت:در جریان انتخابات آبروی ۳۰ ساله خود را نخواهم فروخت.

وی ضمن قدردانی از برخی روسای ادارات شهرستان که در اجرای وظایف خود فعالانه عمل کردند ,تصریح کرد: مدیران کم کار بدانند که ارزیابی انها از چشم فرماندار دور نخواهند ماند.

نصب بنر تبلیغاتی بدون اخذ مجوز ممنوع است

مومنی زاده بر ضرورت رعایت تکریم و احترام به ارباب رجوع را تاکید و تصریح کرد؛اگر ارباب رجوع اخلاق را رعایت نکرد شما رعایت کنید و این چیزی از شما کم نمی کند.

وی خواستار سامان دهی مسافرکاشانه ها توسط شوراها و دهیاران و بخشداران شد و گفت:به دلیل وجهه گردشگری شهرستان فومن ,مسافر کاشانه ها باید از آسیب ها و کاستی ها دور باشند.

فرماندار فومن نسبت به عدم اجرای مناسب طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرهای فومن ,ماسوله و ماکلوان گلایه کرد و با بیان اینکه سد معبر در فومن گسترش پیدا کرده اظهار داشت:باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود.

مومنی زاده همچنین خواستار ساماندهی بنرهای تبلیغاتی سطح شهر شد و گفت: فرقی نمی کند که این بنرها برای چه کسی است .بدون هماهنگی فرمانداری و شهرداری کسی اجازه نصب پرده یا بنر تبلیغاتی را ندارد.

teledintitled

Share