نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری :

علت فاجعه منا در مجالس ماه محرم بیان شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فاجعه منا باید در مجالس ماه محرم بیان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فاجعجامعه الحسین (۳۶)ramzaniه منا باید در مجالس ماه محرم بیان شود.

فارس نوشت: آیت‌الله رضا رمضانی عصر امروز در محفل بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله با تسلیت جانباختگان فاجعه دلخراش منا، اظهار کرد: فاجعه منا باید در ابعاد مختلف بررسی شود.

وی فاجعه منا را به دلیل بی‌کفایتی و سوء‌تدبیر و بی‌مدیریتی آل‌سعود عنوان کرد و افزود: قاریان قرآنی در فاجعه منا جان باختند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن افراد را دعا می‌کند، ادامه داد: هر فردی که بخواهد قرآن را ضایع کند قرآن او را نفرین می‌کند.

وی درجه‌های بهشت را به عدد آیه‌های قرآن خواند و گفت: هر فردی که به اندازه جایگاه قرآن درک عمل تدبر و تعمق داشته باشد به همان اندازه ارتقا پیدا می‌کند.

رمضانی با اشاره به اینکه قرآن کتاب و نشانی زندگی است، تصریح کرد: قرآن کتاب محبوب از طرف خداوند است.

وی خواستار تحلیل جریان انحرافی وهابیت شد و خاطرنشان کرد: فاجعه منا توسط آل‌سعود موجب شده تا نسبت‌هایی را به مسلمانان دهند و فاجعه منا باید در مجالس ماه محرم بیان شود.

teledintitled

Share