نماینده مردم رودسر و املش

تغییر فرمانداران رودسر و املش را به صلاح نمی‌دانم/امیدوارم شایعات درست نباشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهبری املشی با تاکید براینکه تلاش فرمانداران رودسر و املش در راستای عملکرد دولت دکتر روحانی بوده، تصریح کرد: تغییر امیر جانبازی و مهدی جعفری را به صلاح منطقه نمی دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رصدرودسر,محمد مهدی رهبری املشی در خصوص شایعه جابه جایی فرمانداران رودسر و املش گفت: اینجانب تغییر فرمانداران رودسر و املش با وجود زمان حساس و مقطعی که در آن قرار داریم غیر منطقی ارزیابی می کنم.

rahbari_9510نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد: امیر جانبازی در مدت خدمت خود در فرمانداری رودسر با مدیریت مطلوب خود توانست مشکلات پیش روی شهرستان را مدیریت کند و این امر توانسته رضایت ,بخش زیادی از مردم این منطقه را کسب نماید و این موارد هم برای جعفری فرماندار املش صدق می کند.

وی با تاکید براینکه تلاش فرمانداران رودسر و املش در راستای عملکرد دولت دکتر روحانی بوده، تصریح کرد: تغییر امیر جانبازی و مهدی جعفری را به صلاح منطقه نمی دانم.

رهبری املشی اضافه کرد: امیدواریم این شایعات درست نباشد و در حد یک موضع گیری سیاسی باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان نماینده مردم رودسر و املش هرگز در امور دولت دخالت نمی کنم و تمام تلاش خود را برای توسعه بیشتر استان خواهم کرد گفت: ولی با این تغییرات موافق نبوده و آن را برای منطقه مناسب نمی دانم.

نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد: بومی بودن و آشنا به منطقه از امتیازات مهم این دو فرماندار بوده و این عامل توانسته از بسیاری از مشکلات پیش روی افراد غیر بومی جلوگیری کند.

وی با تاکید براینکه دلایل ارائه شده برای جابه جایی این دو فرماندار هم نمی تواند برداشت مناسبی از وضعیت موجود باشد افزود: می طلبد همه مسئولین با توجه به مقطع حساس کشور تصمیمی منطقی بگیرند.

telegramdintitled

Share