دیارمیرزا گزارش می دهد:

انتصابات جدید در راه است/شنیده‌های داغ از تغییرات درسطح فرمانداران گیلان+جزئیات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی فاصله چند ماه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دور جدید از تغییر و تحوالات در سطح فرمانداران و معاونین فرمانداری های شهرستان های استان گیلان در پیش است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی فاصله چند ماه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دور جدید از تغییر و تحوالات در سطح فرمانداران و معاونین فرمانداری های شهرستان های استان گیلان در پیش است.

imagesشنیده های خبرنگار دیارمیرزا از منابع آگاه حکایت از آن دارد که به زودی شاهد تغییر و جابجایی پنج فرماندار خواهیم بود.

بر اساس این گزارش امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر به زودی از این شهرستان خداحافظی و احتمال زیاد عسگر حسنی پور مدیر کل امور روستایی و عشایری استانداری جایگزین او در فرمانداری شهرستان رودسر خواهد شد.شنیده ها حکایت از آن دارد که امیر جانبازی با انتصاب به عنوان فرماندار جدید شهرستان املش همکاری خود را با دولت تدبیر و امید همچنان ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر دکتر مهدی جعفری که از زمان محمود احمدی نژاد ,فرماندار شهرستان املش بوده پس از دوسال از سپری شدن دولت تدبیر و امید با فرمانداری شهرستان املش خداحافظی می کند.

آستانه اشرفیه و سیاهکل دو شهرستان دیگری هستند که در این جابجایی ها فرمانداران خود را از دست می دهند.بر این اساس رحیم حیدری فرماندار فعلی سیاهکل به آستانه اشرفیه می رود و جایگزین حسین اسماعیلیان خواهد شد.

همچنین رضا اسلامی دبیر شورای هماهنگی ترافیک استانداری گیلان یکی از گزینه های جدی برای سمت فرمانداری شهرستان سیاهکل است.

در شهرستان ها غرب استان گیلان نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود.بطوریکه حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رضوانشهر به زودی با این پست خداحافظی می کند.از «منفرد» کارشناس اداره کل امنیتی استانداری گیلان و «اسماعیل درویش» معاون فرماندار شهرستان املش به عنوان دو گزینه جدی برای سمت فرمانداری شهرستان رضوانشهر نام می برند.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه شهرستان انزلی طی چند وقت اخیر دو معاون خود را از دست داده است, نادر خوارزمی، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تالش به زودی به عنوان معاون عمرانی فرمانداری انزلی منصوب خواهد شد.

موسوی مسئول حراست فرمانداری تالش نیز به احتمال قریب به یقین جایگزین خوارزمی در معاونت عمرانی فرمانداری تالش می شود.

همچنین از میرغضنفری معاون سابق فرماندار شهرستان رودبار و کارشناس امور شهری استانداری گیلان به عنوان یکی از جدی ترین گزینه ها برای سمت معاونت سیاسی فرمانداری انزلی نام می برند.

telegramdintitled

Share