امام جمعه رشت:

اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی بماند باید خود را مسئول بدانیم/هشدار رهبری نسبت به نفوذ غرب در کشور بر مبنای امر به معروف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه رشت گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره هشدار نسبت به نفوذ غرب در کشور و استحاله انقلاب اسلامی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،امام جمعه رشت گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره هشدار نسبت به نفوذ غرب در کشور و استحاله انقلاب اسلامی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است.ghorbani_1216

آیت‌الله زین‌العایدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر در دهه نخست ماه محرم، اظهار کرد: ظلم‌ستیزی با امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را سبب آبادانی در زمین دانست و افزود: زمانی که مردم طبق تقوای خداوند عمل کنند خداوند باران رحمت خود را به جامعه می‌بارد.

خطیب جمعه رشت تصریح کرد: اگر مسلمانان کشورهای منطقه مانند ملت ایران، آمریکا را زورگو و ستمگر می‌شناختند جنگ نیابتی در یمن اتفاق نمی‌افتاد و مردم بی‌گناه یمن کشته نمی‌شدند.

وی حمایت ترکیه و برخی کشورهای منطقه را موجب تقویت گروهای تروریستی در منطقه عنوان کرد و گفت: اگر این حمایت‌ها نبود داعش نمی‌توانست در منطقه گسترش پیدا کند.

قربانی امر به معروف و نهی از منکر را سبب اجرای احکام الهی دانست و خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد احکام خداوند در جامعه اجرا نمی‌شود.

وی یادآور شد: اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی بماند باید خود را مسئول بدانیم و از ستمکاری و بی‌عدالتی جلوگیری کنیم.

خطیب جمعه رشت قیام امام حسین (ع) را برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد و متذکر شد: رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره هشدار نسبت به نفوذ غرب در کشور و استحاله انقلاب اسلامی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر مصیبت‌های بزرگ در حق خانواده خود را تحمل کرد تا دنیا بداند در مقابل جنایتکاران و ستمکاران نباید بی‌تفاوت باشد.

teledintitled

Share