امام جمعه انزلی:

اگر تصمیم به نابودی اسرائیل گرفته شود از داخل کشور تل آویو را نابود خواهیم کرد/آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی حامی و پشتیبان آل سعود هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه انزلی گفت: یکی از آرمان های جمهوری اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی است و اگر این تصمیم برای حمله به اسرائیل گرفته شود ما نیازی به رفتن به سوریه نداریم و از همین کشور تل آویو را نابود خواهیم کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فاجعه روز گذشته در سزمین منا عربستان سعودی خاطر نشان کرد :این حادثه ناگوار را به محضر حضرت ولی عصر(عج) ،رهبر معظم انقلاب و خانواده های داغ دیده حجاج گرامی تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه ناگوseyedshamsoddin (480)ارطلب آمورزش و مغفرت می نماییم.

وی در ادامه سخنان خود به گرامی داشت هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس یکی از مسایلی که باید به طور خاص مورد توجه قرار بگیرد این است که این نقطه حساس تاریخ همواره در خاطر مردم زنده نگه داشته شود و افتخارات ، تجرییات و روش های دفاع برای جوانان بازخوانی و بازنگری شود.

خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه بسیاری از ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را می توان در ۸ سال دفاع مقدس به صورت چشمگیر دید تصریح کرد:به فرمایش امام راحل (ره) جنگ برای ما نعمتی بزرگ بود و این مهم باعث ثبات انقلاب، استقلال و آزادی کشور گردید.

تاسیس سپاه یکی از تیزبینانه ترین تصمیمات امام راحل (ره) بود

حجت الاسلام شمس الدین همچنین یکی دیگر از ویژگی های دفاع مقدس را تاسیس و آب دیده شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: یکی از بهترین و تیزبینانه ترین تصمیمات امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب دستور تاسیس این نهاد انقلابی بوده که تکامل و سامان یافتن آن در ۸ سال دفاع مقدس برگی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه نیز اشاره و اظهار کرد : رهبری در سخنان اخیر خود ۴ اصل مهم را برشمردند که در تصریح آنان در ابتدا می توان به معنای سپاه اشاره کرد که ایشان «سپاه» را یک مجموعه ای دارای نظم دانستند که می طلبد این ویژگی برجسته تقویت شود.

امام جمعه انزلی به دومین اصل بیانات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود : «پاسداری» دیگر اصلی بود که ایشان در سخنان خود به آن اشاره کردند و فرمودند که این واژه در سپاه نشانگر نیاز انقلاب به پاسداری است و این مهم نیز نیازمند هوشیاری و به موقع عمل کردن است .

سید عبدالجواد شمس الدین سومین اصل از بیانات رهبر معظم انقلاب را «انقلاب» دانست و تصریح کرد : بعضی ها به دنبال حذف نام انقلاب در جامعه هستند، اما بدانند به فرمایش امام راحل (ره) انقلاب یک حقیقت مستمر و پویا است که باید به سمت اهداف عالیه خود پیش رود.

«اسلامی» بودن چهارمین اصلی بود که وی در سخنان این هفته نماز جمعه در خصوص تشریح بیانات اخیر رهبری با فرماندهان سپاه به آن اشاره و خاطر نشان کرد : سپاه باید متکی به اسلامی ناب محمدی باشد ، اسلامی که بیانات رهبری و انقلاب اسلامی را تشکیل میدهد ، اسلامی که متکی به قرآن ، نبوت ، جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر است.

هدف دشمن ایجاد فتنه و تفرقه بین شیعه و سنی است

خطیب جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود برخی از مشکلات جهان اسلام را نیز برشمرد و افزود : امروزه جهان اسلام گرفتار توطئه های رژیم صهیونیستی و انگلیس خبیث است فلذا هدف دشمنان ایجاد فتنه و تفرقه بین شیعه و سنی و اقوام و ملیت های مختلف اسلامی می باشد.

حجت الاسلام شمس الدین در خصوص حمله های مکرر آل سعود به مردم مظلوم یمن نیز تاکید کرد: اگر امروز آل سعود کثیف به خودش جرأت می دهد به یمن حمله کند، اگر باعث کشتار در مناسک حج می شود و برای رسیدن به قدرت تلاش می کند به این دلیل است که آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی حامی و پشتیبان اوست.
وی در ادامه سخنان خود حرکت آل سعود را در مسیر اهداف آمریکا و در حال خدمت به استکبار دانست و گفت : این آل سعود به عنوان خادم الحرمین می خواهد تاثیر گذار باشد و سال های قبل با دلارش بر زد جمهوری اسلامی اقدام می کرد اما امروزه کار را به جایی رسانده که ترورسیت های منطقه را مجهز می کند و در راستای اهداف آمریکا حرکت می کند.

اگر تصمیم به نابودی اسرائیل گرفته شود از داخل کشور تل آویو را نابود خواهیم کرد/ برای از بین بردن اسرائیل مصمم هستیم

امام جمعه انزلی در ادامه سخنان خود به حمایت های روسیه از دولت قانونی سوریه نیز اشاره و اظهار کرد : همگان شاهد هستند که اسرائیل وقتی حمایت های روسیه را از کشور سوریه دید چگونه به دست و پا افتاده و احساس خطر میکند اما این رژیم بداند خطری که او را تهدید میکند روسیه نیست بلکه جهان اسلام است و ما نیز برای از بین بردن اسرائیل مصمم هستیم و این کار را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه تعرض رژیم کودک کش اسرائیل به مسجد الاقصی اقدامی بی شرمانه است یاد آور شد : دشمنان بدانند این کشور و این ملت و اساسا خط مقاومت در جهان ,در همان مسیری که امام (ره) ترسیم کرده در حرکت است و یکی از آرمان های جمهوری اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی است و اگر این تصمیم برای حمله به اسرائیل گرفته شود ما نیازی به رفتن به سوریه نداریم و از همین کشور تل آویو را نابود خواهیم کرد .

گفتی است بعد از نماز جمعه نیز مردم قهرمان و همیشه در صحنه بندرانزلی همزمان با سرتاسر استان با توجه به حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تعرض بی‌شرمانه به قبله نخست مسلمانان جهان و هتک حرمت نمازگزاران و اثبات بی کفایتی آل سعود در حفظ و حراست از حجاج بیت الله الحرام راهپیمایی کردند.

seyedshamsoddin (479) seyedshamsoddin (482) seyedshamsoddin (484)

Share