در جلسه شورای ترافیک شهرستان شفت مطرح شد

شورای شهر و شهرداری شفت تمام نقشه های ما در توسعه شهرستان را نقش بر آب می‌کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت در ادامه با انتقاد از شورای شهر و شهرداری شفت تصریح کرد:آنها تمام نقشه های ما را در ارتقاء شهرستان نقش بر آب می کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: این نشست به دلیل اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاها قرار داریم و از سوی دیگر به جهت پایان سفرهای تابستانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

photo_2015-09-23_12-41-05به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت ,یونس محمودی به تصادفات مرگبار روزهای اخیر در شهرستان شفت اشاره کرده و گفت : بعد از گزارشات فرماندهی انتظامی شهرستان و پزشکی قانونی دستور کار این جلسه صادر شد.

فرماندار شفت در ادامه با انتقاد از شورای شهر و شهرداری شفت تصریح کرد:آنها تمام نقشه های ما را در ارتقاء شهرستان نقش بر آب می کنند.

محمودی از سد معبر موجود در شهر گلایه کرد و افزود:آیا شورای شهر و شهرداری قادر به رنگ آمیزی «سرعت کاه ها» نیستند؟!

فرماندار شفت به پایانه قویدل اشاره کرد و گفت: شهرداری باید ظرف ۴۸ ساعت آینده از ادامه ساخت و ساز و یا انصراف مالک این پایانه به فرمانداری گزارش دهد.

وی به جاده در دست احداث ملاسرای شفت اشاره کرد و با بیان اینکه روند ساخت جاده مورد تایید او نیست,اظهار نمود: میزان روشنایی کافی نیست و این موضوع یکی از عوامل تصادفات است.

راه های روستایی , عامل اصلی تصادف در شفت

photo_2015-09-23_12-41-10سرهنگ پاک شریفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت ضمن تقدیر از همکاری فرماندار و رواسای ادارات در بحث ترافیکی و استقرار امنیت ,گفت:راه روستایی به علت نامتوازن بودن شانه خاکی و آسفالت از بزرگترین عوامل تصادف و تلفات جاده ای در شهرستان شفت است.

وی بر لزوم پرهیز مسئولان شهری از نگاه صرف هزینه ای نسبت به ساخت یک میدان یا بلوار تاکید کرد و گفت: ارزش یک انسان بیشتر از پول است و برای جان شهروندان باید ارزش قائل شد.

سرهنگ پاک شریفی به عدم تأمین مکان مناسب برای نیروی راهور شهرستان اشاره  کرد و گفت: عدم وجود مکان مناسب شهروندان شفتی را از ارائه بسیاری از خدمات مربوط محروم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی از رنگ آمیزی نشدن «سرعت کاه »ها در شهرستان شفت خبر داد و گفت: این در حالی است که دارس در آستانه بازگشایی هستند.

وی همچنین به خراب بودن چراغهای متمرکز شهر اشاره و گفت: در هفته دولت قرار بود برای کنترل ترافیک دوربین نصب شود ولی تا امروز اجرایی نشده است.

Share