ساخت خودروی شیشه‌ای در آلمان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صنعت خودرو TRW اخیرا اقدام به ساخت اتومبیلی نموده است که علاوه بر قابل رویت بودن کل محتویات ماشین از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است از جمله سیستم های ایمنی یکپارچه همراه با لوازم الکترونیکی و حسی و قابلیت سنجش، همچنین سیستم های بسیار هوشمند که به حفظ امنیت بالای عابران پیاده، رانندگان و مسافران منجر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران ,صنعت خودرو TRW اخیرا اقدام به ساخت اتومبیلی نموده است که علاوه بر قابل رویت بودن کل محتویات ماشین از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است از جمله سیستم های ایمنی یکپارچه همراه با لوازم الکترونیکی و حسی و قابلیت سنجش، همچنین سیستم های بسیار هوشمند که به حفظ امنیت بالای عابران پیاده، رانندگان و مسافران منجر شده است.

۲۱۵۳۵۵_۵۶۵

برای اطمینان از ایمنی راننده و مسافران، طیف وسیعی از کیسه هوا، حسگرهای فعال، ترمز و فرمان محصولات وجود دارد. همچنین دارای سیستم کنترل ترمز یکپارچه (IBC)است که به طور خودکار ترمز ماشین را قادر به توقف سطح بالا در وضعیت اضطراری می سازد.

۲۱۵۳۵۶_۲۸۶

این خودرو دارای ۳۶۰ سنسور درجه برای پردازش اطلاعات از سراسر وسیله نقلیه برای موقعیت های اضطراری است و یک سیستم رادار است که مسیر پیش رو برای عابران پیاده و اتومبیل ثابت را نشان میدهد و به رانندگان از برخورد و عبور و مرور با این موانع هشدار می دهد.

-سیستم کمربند ایمنی «فعال» که می تواند سفت یا شل شدن کمربند ایمنی را هشدار دهد.

-سیستم فرمان الکتریکی که با مزیت صرفه جویی در مصرف سوخت تعبیه شده است.

Share