فرمانده انتظامي شهرستان بندر انزلي خبر داد:

دستگیری سارق چهارده منزل مسکونی در بندر انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سارق منزل در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی استان گیلان دستگیر و به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سارق منزل در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی استان گیلان دستگیر و به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد. Untitled5488

سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود  یک سارق حرفه ای و تحت تعقیب را شناسایی و در یک اقدام سریع و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی افزود: متهم ۲۷ ساله برای تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت های احتمالی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد که به صراحت به ۱۴ فقره سرقت منزل در شهرستان بندر انزلی اقرار و صحنه های سرقت توسط سارق  تشریح شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

سرهنگ عشقی در پایان از شهروندان خواست: در جهت افزایش ایمنی منازل خود از حفاظ های مناسب در نقاط نفوذ پذیر منزل مانند نورگیر،پنجره ها،بالکن و در پشت بام استفاده نمایند.

Share