احمدی پور:کارشناسان میزان پراکندگی دو واقعه طلاق و ازدواج را بررسی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان در دفتر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندارگیلان و با حضور اعضای شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان برگزار شد. محمد احمدی پور در این نشست برگزاری این شورا را جهت تحلیل و بررسی آمارهای تولید شده توسط ثبت احوال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان در دفتر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندارگیلان و با حضور اعضای شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان برگزار شد.
وقایعdمحمد احمدی پور در این نشست برگزاری این شورا را جهت تحلیل و بررسی آمارهای تولید شده توسط ثبت احوال ضروری دانسته و صدور کارت ملی هوشمند را طرحی متعالی در آینده و دروازه ورود به دولت الکترونیک عنوان کرد.
وی تبادل آمار و اطلاعات میان دستگاهی را از عوامل حیاتی برای تصمیم گیری دولتمردان در سطوح استانی و کشوری بر شمرده و به تداوم همکاری و تلاش مسئولین در راستای بهره گیری از منابع موجود و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و گفت :با توجه به ضرورت دسترسی مدیران به آمار جمعیتی مورد خدمت که همراه با تحلیل باشد ضروری است تا اطلاعات جمعیتی به اعضاء ستاد اعلام شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به آمار بالای طلاق گفت :کارشناسان «آمار و جمعیت» پراکندگی دو واقعه طلاق و ازدواج در شهرها و روستاهایی که با توجه به جمعیت در آن ازدواج کمتر وطلاق بیشتر است را بررسی کنند .
روحانی فر مدیر کل ثبت احوال گیلان نیز ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های عضو شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی، که یاری رسان ثبت احوال در ثبت به موقع وقایع چهارگانه هستند اعلام کرد: این هماهنگی و مشارکت سبب شد استان گیلان جزء استان های برتر کشور در این عرصه قرار گیرد .
وی افزود : ثبت احوال گیلان در جهت ایجاد رفاه شهروندی و تکریم ارباب رجوع با بهره گیری از ۲۳ اداره ثبت احوال ، ۶ دفتر پست و نیز ۷ دفتر پیشخوان دولت که خدمات ثبت احوال را ارائه می دهند ، گامی موثر در ایجاد رضایت شهروندان گیلانی برداشته است.
وی نوید داد : در آینده نزدیک تعدادی دیگر دفتر پیشخوان نیز به این تعداد در سطح استان افزوده خواهد شد.

Share