درنشست شورای هماهنگی اعلام شد:

گنجینه اسناد هویتی گیلان رو نمایی شد / ۸۸ درصد از سهمیه گیلان برای دریافت کارت ملی هوشمند استفاده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از گنجینه اسناد هویتی گیلان درنشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در استانداری رو نمایی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  از گنجینه اسناد هویتی گیلانphoto_2016-11-01_09-42-45 ثبت وقایع حیاتی در استانداری رو نمایی شد.

این گنجینه ، مجموعه ای از اسناد هویتی مشاهیر ، شهدا ، علماء ، مفاخر گیلان و اسناد و اطلاعات مربوط به استان گیلان است که در راستای سیاست های ابلاغی سازمان ثبت احوال کشور برای ایجاد گنجینه اسناد سجلی در استان ها طراحی و ثبت شده است.

در این نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری بر لزوم ثبت دقیق و به هنگام وقایع تولد و فوت در استان تاکید کرد و گفت: این ثبت به موقع می تواند زمینه های لازم را برای برنامه ریزی مسوولان فراهم آورده است.

محمد احمدی پور نقش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها را در اعلام به موقع ثبت تولد به مراکز ثبت احوال را مهم دانست.

وی با اشاره به پیر بودن جمعیت گیلان ، برارتقاء سلامت جامعه ، توسعه فرهنگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده نیز تاکید کرد.

مدیرکل ثبت احوال گیلان هم در این نشست گفت: گیلانی ها در شش ماه نخست امسال از نام های امیرعلی، ابوالفضل و امیر حسین برای آقایان و در خانم ها به ترتیب فاطمه ، نازنین زهرا و زهرا برای فرزندان خود استفاده کردند.

قاسم روحانی فر افزود : سهمیه گیلان برای در یافت کارت ملی هوشمند برای امسال ۴۸۵ هزار نفر بوده است که ۸۸ درصد از این سهمیه تاکنون استفاده شده است.

tel final1

Share